۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی اهدا شد

دبیر قرارگاه خدمت رسانی امیرالمؤمنین (ع) گلستان گفت: این قرارگاه با اهداء ۳۰ سری جهیزیه، به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، زوج های جوان گلستانی را راهی خانه بخت کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، علی رسولی اظهارکرد: این قرارگاه با اهداء ۳۰ سری جهیزیه، به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، زوج های جوان را راهی خانه بخت کرد.

دبیر قرارگاه خدمت رسانی امیرالمؤمنین (ع) استان گلستان افزود: ۲۰ قلم لوازم خانگی از قبیل، یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی، اتوبخار، فرش، سرویس اکروپال، زودپز، توستر، چرخ گوشت و غیره در هر سری از این جهیزیه ها است.

رسولی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون ۸۰ سری جهیزیه در دو مرحله در سالروز ازدواج حضرت رسول اکرم (ص) و همچنین اکنون در ولادت حضرت زهرا (س) با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به زوج‌ های گلستانی اهدا شده است و تعدادی دیگری نوعروس هم در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.

وی گفت: حمایت از نوعروسان گلستانی با هدف ترویج ازدواج آسان از مهم ترین برنامه های این قرارگاه خواهد بود و از این پس مورد حمایت واقع خواهند شد.

رسولی ادامه داد: همانطور که در دوره قبل ما این قول داده‌ایم که این امر خداپسندانه ادامه داشته باشد و در کنار زوجین گرامی برای شروع زندگی مشترکشان باشیم به این‌ قول وفا کرده و باز هم به آنان کمک خواهیم کرد.

کد خبر: 44128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =