تداوم خدمت‌رسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان جنوب شرق

مدیر روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به تداوم خدمت‌رسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان جنوب شرق، گفت: توزیع اقلام ضروری و طبخ غذای گرم در دستور کار است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، سرهنگ قاسم حسن‌زاده اظهار داشت: در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان‌های کنارک و چابهار و جاری شدن سیلاب در این مناطق، رزمندگان قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه از همان ساعات اولیه پای کار خدمت‌رسانی به مردم بوده‌اند.

وی افزود: در این راستا و در ادامه ارسال کمک‌های مورد نیاز سیل‌زدگان پس از چابهار و کنارک، در اقدام مشابه اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان رودبار جنوب در جنوب کرمان و شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان و شامل پتو، لوازم بهداشتی، بیل، ماسک، روفرشی، تشک، کلمن، گرمکن ورزشی و لوازم‌التحریر و اقلام خوراکی مانند گوشت، برنج، آرد، آب معدنی و سبد کالا برای این مناطق ارسال شده است.

مدیر روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه ادامه داد: همچنین اقلام مورد نیاز برای پخت چهار هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تهیه و برای طبخ و توزیع میان سیل‌زدگان در اختیار پرسنل خدوم قرارگاه شهید معمار نیرو زمینی سپاه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین برنامه‌ریزی لازم صوت گرفته تا پس از بررسی و برآورد میزان خسارات وارده به سیل‌زدگان، مساعدت لازم در زمینه ساخت و ساز و مرمت منازل صورت گیرد.

کد خبر: 44115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =