امداد رسانی به ۱۴۰۰ مسافر گرفتار در برف آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: امدادگران طی چند روز گذشته به حدود هزار و ۴۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، امیر جعفرزاده در این زمینه اظهار کرد: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در قالب ۴۴ حادثه برف و کولاک جاده‌ای و کوهستانی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد مسافر امدادرسانی شده ۱۰ نفر به مراکز درمانی انتقال و ۱۰۵ نفر از گرفتار شدگان برف و کولاک نیز در مراکز امدادی جمعیت هلال احمر اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ۷۶ تیم عملیاتی و ۳۰۰ نفر نیروی امدادی با ۵۵ دستگاه خودرو آمبولانس در این عملیات‌ها امداد رسانی کردند.

جعفرزاده بیان کرد: در این عملیات‌های جداگانه که خودروها درگیر برف و کولاک بودند، نیروهای امدادی هلال‌احمر اقلام خوراکی اضطراری نیز بین سرنشینان آنها توزیع کردند.

از روز یکشنبه بارش برف و کولاک شدید بیشتر مناطق آذربایجان غربی را فراگرفته و مشکلاتی را برای ترددهای برون شهری و رفت و آمد مردم در داخل شهرها و مناطق روستایی بوجود آورده است.

کد خبر: 44079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =