شکست مقابل نساجی درسی بزرگ برای ما بود

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: شکست مقابل نساجی درسی بزرگ اما با هزینه زیاد برای ما بود و در جامی که می‌توانستیم مدعی باشیم و با پنج بازی به لیگ قهرمانان برویم حذف شدیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، سعید الهویی عصر سه شنبه در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال نساجی مازندران در مشهد افزود: امیدواریم بازیکنان ما یاد بگیرند که کیفیت فنی و بازی خوب کافی نیست و باید سعی کنیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم تا زمین بازی را خالی ترک نکنیم.

وی ادامه داد: موقعیتهای بسیار و کافی برای پیروزی با چند گل مقابل تیم نساجی ایجاد کردیم که با درخشش دروازه بان حریف و بی دقتی و کم توجهی بازیکنان ما از دست رفت.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: از نظر فنی هم کاملاً توپ و میدان در اختیار ما بود اما با یک اشتباه گل اول، با یک غفلت گل دوم و در اثر به هم ریختگی گل سوم تیم نساجی به ثمر رسید.

الهویی افزود: در لیگ برتر، کیفیت فنی خوبی ارائه می‌دهیم و در پایان لیگ جایگاه خوبی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران هم گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خیلی خوب شروع کردیم و مستحق زدن سه گل بودیم و حتی در ضد حمله به گل‌های بیشتری هم می‌توانستیم برسیم.

ساکت الهامی در پاسخ به سوالی در خصوص لغو برگزاری اردوی خارجی هم اظهار کرد: این یک مسأله مدیریتی است اما باید قبول کنیم ما در کشور زیرساخت‌های خوبی برای برگزاری اردو نداریم.

وی همچنین با اشاره به عدم پخش تلویزیونی این دیدار افزود: پیروزی خود را به هواداران نساجی تقدیم میکنیم که امروز از دیدن پخش مستقیم این بازی با وجود هماهنگی های قبلی محروم شدند و امیدواریم این پیروزی از ناراحتی آنها کم کند چون نساجی هویت مازندران و شمال است.

مدیر رسانه تیم نساجی هم گفت: دیدار تیم ما با گل‌گهر سیرجان قرار بود از شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش شود اما این برای دومین بار است که صدا و سیما در حق طرفداران ما کم لطفی می کند. ما در استان خود زمین برای بازی نداریم و صدا سیما نیز این بازی حساس را پخش نکرد و این گونه با تیم پرهوادار ما برخورد کرد.

دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و گل گهر سیرجان در مرحله یک هشتم مسابقات جام حذفی که در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد با نتیجه سه بر یک به سود تیم نساجی پایان یافت.

کد خبر: 44053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =