از کاروان ایران در المپیک زمستانی انتظار مدال نداریم

وزیر ورزش‌وجوانان درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد نمایندگان ایران در المپیک زمستانی گفت: انتظار مدال نداریم. مطمئنم نمایندگان کشورمان با تعصب و غیرتی که دارند، بهترین عملکرد شخصی‌شان را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت المپیک زمستانی اظهار داشت: کشورمان سه نماینده در المپیک زمستانی و هیات همراهی متشکل از مربی و سرپرست در این رویداد خواهد داشت. ان‌شاءالله من هم توفیق داشته باشم، به اتفاق رییس کمیته ملی المپیک بین ۲ تا سه روز در محل برگزاری رقابت‌ها هم از بازی‌ها دیدن کنیم و هم جلساتی برای دیدار با همکاران عزیزمان در سطح بین‌المللی و قاره آسیا مخصوصاً با مسوولان و مقامات کشور میزبان چین داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از برگزارکنندگان این برنامه و به خصوص سفارت چین تشکر می‌کنم. سفیر چین فعالیت‌های بسیار ارزشمندی را در کشور ما آغاز کرده‌است و من سوابق این تعاملات را که مطالعه می‌کردم، به این فعالیت‌ها افتخار کردم. البته دیروز میزبانش بودم و جلسه مفصل و بسیار خوبی را در خدمت سفیر داشتیم و گزارش آن را ان‌شاءالله فردا(چهارشنبه) در هیئت دولت تقدیم خواهم کرد. ما با وزارت امور خارجه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که سرفصل هایی را در دستور کار همکاری قرار دادیم و به نظرم فصل جدیدی از همکاری‌های ۲ کشور در زمینه ورزش و جوانان پیش روی ما است و پیشاپیش آرزوی برای ۲ کشور می‌کنم. امیدوارم این نوع تعاملات و همکاری‌ها سرمنشأ کارهای خیر و اتفاقات ارزشمند در حوزه ورزش و جوانان برای ۲ کشور باشد.

سجادی ادامه داد: امروز هم این برنامه هنری و فرهنگی اجتماعی که به ابتکار سفارت چین بود برای من بسیار ارزشمند بود، چون محتوا و مفهوم کار در خصوصی المپیک زمستانی بود و به کودکان اختصاص داشت که جوانان آینده ما هستند که اتفاقا با این نوع کارها می‌توانیم اثرات ارزشمندی را در ورزش در ذهن این عزیزان حک کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این نوع تعاملات و توافق‌هایی که بین ۲ کشور است سرفصل جدیدی از همکاری‌های ما است و افق بسیار ارزشمندی را پیش روی خودم برای ۲ کشور می‌بینم.

سجادی تصریح کرد: اگر توفیق حضور پیدا کنم، اولین تجربه من از بازی‌های زمستانی خواهد بود و بسیار مشتاقم که از نزدیک این حضور را تجربه کنم. برگزاری این رویدادها نیاز به تکنولوژی خاص دارد و کشور چین بسیاری رویدادهای خوبی را میزبانی کرده است. امیدوارم این مسابقات هم به بهترین شکل برگزار شود.

کد خبر: 44050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =