ساخت موشک‌های نقطه‌زنی با کمک طلبه‌ها علیه فساد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور گفت: امیدوارم فرزندانی در این حوزه‌ها رشد کنند که معتقد به انقلاب و ولایت بوده و ذره‌ای از این مسیر منحرف نباشند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور همزمان با روز وفات حضرت ام‌البنین سلام الله علیها و روز تکریم مادران و همسران شهدا، با حضور در منزل شهید حاج حسن طهرانی‌مقدم از اعضای هیئت امنا و حامیان مدرسه علمیه نورالزهرای تهران با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در این دیدار با بیان این که ما سر سفره شهدا هستیم و آرزویمان این است که بتوانیم مسیر این بزرگان و عزیزان را ادامه بدهیم، اظهار داشت: ما در کوچه پس کوچه‌های راهی هستیم که شهدا، هفت شهر عشق آن را گذراندند. شرمنده‌ایم نزد آنها در کوتاهی‌هایی که نسبت به تعقیب اهدافشان داشتیم.

بهجت پور ادامه داد: زندگی شهید طهرانی مقدم با انقلاب و اسلام و مذهب گره خورده بود و تلاش زیادی کرد تا ایران را به قدرت رسانده و نقش بازدارنده کشور در برابر استکبار را به منصه ظهور برساند.

او با بیان اینکه تلاش شهید طهرانی مقدم از منظر نظامی، کار یک امت بود، تصریح کرد: زحمتی را که باید لشکرها می‌کشیدند و تجربه جنگ‌هایی را که باید بارها به دست می‌آوردیم تا مقاومت مردم را در برابر هجمه‌ها بالا ببریم، این شهید با تمرکز روی مسئله موشکی ایران انجام داد و هزینه‌های زیادی را از روی دوش انقلاب برداشت.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به ولایت‌مداری شهید طهرانی مقدم، گفت: کسانی که راه ولایت را در نظر بگیرند حتماً در همه ابعاد تأیید و حمایت می‌شوند و راه را پیدا می‌کنند. همچنانکه در مقابل هم افرادی هستند که وقتی با ولایت فاصله گرفتند، در مسیر، فهم و محاسبات خود دچار تغییر و تزلزل شدند.

بهجت پور با اشاره به فعالیت‌های خواهران طلبه در مدارس علمیه خواهران، ابراز امیدواری کرد: فرزندانی در این حوزه‌ها رشد کنند که معتقد به انقلاب و ولایت بوده و ذره‌ای از این مسیر منحرف نباشند. همچنین با افرادی پیوند پیدا کنند که در همین مسیر باشند، چون این‌ها کشتزارهای انقلاب اسلامی هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که حوزه‌های علمیه خواهران با توجه به این که نهادی جوان بوده و امیدهای زیادی به آن بسته شده است، گره‌گشای بسیاری از مسائل زنان و خانواده باشد و قدرت حل مسائل نظام را پیدا کرده و در خط ولایت و نظام اسلامی حرکت کند.

بهجت پور ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در این مسیر و با نگاه و عشقی که شهید طهرانی مقدم نسبت به مقام معظم رهبری، روحانیت، مسجد و دین داشت و از همه سرمایه خود برای گسترش دین و حل مسائل پیش رو استفاده می‌کرد، قدم برداریم و خواهرانی در تراز انقلاب اسلامی و پیرو مقام معظم رهبری تربیت کنیم.

او با بیان این که شهید طهرانی مقدم با ساخت موشک از انقلاب و نظام و ایران اسلامی دفاع کرد و ما باید با طلبه‌هایمان بتوانیم موشک‌های نقطه‌زنی علیه فساد و تباهی بسازیم و در جهت گسترش دین تلاش کنیم.

لازم به توضیح است در ابتدای این دیدار، همسر شهید حسن طهرانی مقدم که از اساتید و هیئت امنای مدرسه علمیه نورالزهرای تهران است، به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت و گفت: شهید که شاگرد درس‌آموخته آیت‌الله لواسانی بود، تمام وجود خود را وقف مردم کرده بود و با توجه به فعالیت‌هایی که در زمینه موشک‌سازی داشت، خود را جدای از مسجد، روحانیت و مردم نمی‌دانست.

کد خبر: 44039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =