خسارت ۳ میلیاردی برف به زیر ساخت های برق در اقلید

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اقلید گفت: بارش برف طی روزهای اخیر، موجب وارد شدن بیش از ۳ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های شبکه توزیع برق شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، حسن مطلبی افزود: به دنبال بارش برف سنگین روز ۲۴ دی در شهرستان اقلید و علیرغم آمادگی موجود در سطح نیروها و تجهیزات، شاهد وارد شدن خساراتی به شبکه‌های توزیع برق در این شهرستان بودیم.

او با بیان اینکه، پس از اعلام پیش‌بینی هواشناسی از روز ۲۳ دی نیروهای توزیع برق در شهرستان اقلید، به حالت آماده باش در آمدند، گفت: روز جمعه با توجه به سنگینی بارش برف، ۹ گروه متشکل از مسئولین نواحی، پرسنل بهره‌برداری، پشتیبانی و اتفاقات به نقاط مختلف شهرستان اعزام شدند.

مطلبی افزود: باوجود آمادگی، متأسفانه به دلیل شدت بارش‌ها، خساراتی به شبکه‌های فشار متوسط و ۳۱ اصله پایه، مقره بشقابی و سوزنی و سایر تجهیزات وارد و منجر به خاموشی چندین ساعته در برخی از خطوط شبکه توزیع برق این شهرستان شد.

مدیر برق اقلید با بیان اینکه حجم ریالی خسارت‌ها ۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: با توجه به لزوم تأمین برق مطمئن و پایدار، نیروهای عملیاتی و سیمبانان این مدیریت، با آمادگی کامل در همان ساعات اولیه در محل حضور یافته و نسبت به ترمیم و اصلاح شبکه‌های آسیب دیده و برقدار کردن شبکه اقدام کردند.

کد خبر: 43996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =