رفع مشکل برق ۲۰۵ روستا در کردستان

 مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان از برقراری برق ۲۰۵ روستای گرفتار در برف خبرداد و گفت: در حال حاضر تنها هشت روستا با مشکل قطعی مواجه هستند که با بازشدن مسیر دسترسی این مشکل رفع می شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، هیوا لهونیان اظهار کرد: بارش سنگین برف طی دو روز اخیر موجب مسدود شدن راه ارتباطی صدها روستا در استان شده است.

وی افزود: در همین راستا برق ۲۱۳ روستا در استان قطع شده بود که با تلاش‌های تیم‌های عملیاتی این شرکت مشکل ۲۰۵ روستا رفع شد.

لهونیان خاطرنشان کرد: هشت روستای باقی مانده نیز به دلیل مسدود بودن مسیر دسترسی به آنها هنوز مشکلشان رفع نشده است و تیم‌های عملیاتی ما به محض دسترسی برای این مهم نیز اقدام می‌کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان اظهار داشت: شکستن شاخ و برگ درختان و افتادن بر روی شبکه برق از دیگر دلایل عمده قطعی برق در شبکه‌های شهری و روستایی است.

لهونیان افزود: در حال حاضر ۷۴ اکیپ عملیات و اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در سراسر استان به صورت لحظه‌ای آماده رفع ناپایداری و یا خاموشی‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

وی از همشهریان خواست تارسیدن اکیپ‌های عملیاتی این شرکت ازدستکاری تأسیسات ولوازم برقی که امکان برق گرفتگی وخطرات جانی برای آنان دارد خودداری کنند و موضوع را به شماره ۱۲۱ واحد عملیات و اتفاقات اطلاع دهند.

کد خبر: 43955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =