نبرد با استرالیا؛ گام نخست هندبالیست‌های ایران

تیم ملی هندبال ایران امروز به مصاف تیم ملی استرالیا خواهد رفت تا آخرین بازی خود را در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار کند.

به گزارش آتیه آنلاین، سوت آغاز رقابت‌های قهرمانی هندبال مردان آسیا امروز (۲۸ دی) در کشور عربستان به صدا در خواهد آمد و تیم ملی هندبال مردان ایران که دو روز قبل به منظور حضور در این رقابت‌ها وارد این کشور شد، در گام نخست خود از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران به مصاف تیم استرالیا خواهد رفت. رقابتی که در گام ابتدایی هندبالیست‌ها نبردی آسان نخواهد بود و تیم ملی باید با رقیبی سرسخت نبرد خود را در این مسابقات آغاز کند.

تیم ملی هندبال مردان ایران از ماه‌ها قبل و پس از به خدمت گرفتن امانوئل، سرمربی اسپانیایی از سوی فدراسیون، در اردوهای آماده‌سازی حضور پیدا کرد و در فواصل زمانی مختلف خود را برای این نبرد آسیایی آماده کرد. مردان هندبال ایران بسیار با انگیزه هستند که از این رقابت‌ها دست پر بازگردند و بتوانند علاوه بر کسب عنوانی در خور برای هندبال ایران، سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را نیز تصاحب کنند. این سهمیه در صورتی به تیم ملی هندبال ایران خواهد رسید که بتواند در پایان این مسابقات در جمع ۵ تیم برتر قرار بگیرد. اتفاقی که به نظر می‌رسد برای شاگردان امانوئل چندان دور از دسترس نباشد. 

امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، یونس آثاری، محمد کیانی، محمد علی قاسمی، یاسین کبیریان‌جو، کیارش طاهری، محمد غلامی، سجاد استکی، پویا نوروزی نژاد، سید مهدی موسوی، مهرداد صمصامی، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، حسین جهانی، جلال کیانی، محمد رضا اورعی و احسان ابویی بازیکنانی هستند که در این رقابت‌ها حضور دارند و قرار است با پیراهن تیم ملی مقابل حریفان صف آرایی کنند. برخی لژیونرها پیش از اعزام تیم ملی ایران به این مسابقات از حضور در تیم ملی کناره گیری کردند تا میدان برای بازیکنان جوان‌تر باز شود. بازیکنان جوانی که به گفته سرمربی اسپانیایی تیم ملی سرشار از انگیزه هستند و این میدان آسیایی را بستری برای نشان دادن توانمندی و سخت کوشی خود قلمداد می‌کنند. 

تیم ملی هندبال مردان ایران در حالی امروز اولین بازی خود در مرحله گروهی را مقابل استرالیا برگزار خواهد کرد  که در گروه B با تیم‌های عربستان که میزبان مسابقات است و همچنین تیم ملی هند نیز هم گروه است و باید پس از استرالیا به مصاف این دو تیم برود. مسابقاتی که طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه برگزار خواهد شد. 

لازم به ذکر است که در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم قاره آسیا حضور پیدا کرده‌اند که در چارچوب ۴ گروه ۴ تیمی در مرحله مقدماتی به مصاف هم می‌روند. در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو تیم به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند. 

*برنامه مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا:
سه شنبه ۲۸ دی:
استرالیا - ایران ساعت ۱۸:۳۰

چهارشنبه ۲۹ دی:
هند - ایران ساعت ۱۶:۳۰

پنج شنبه ۳۰ دی:
عربستان - ایران ساعت ۱۸:۳۰

کد خبر: 43946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =