نجات یک خانواده ۷ نفره دلگانی از غرق شدن حتمی

 رئیس هلال احمر دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش امدادگران هلال احمر این شهرستان یک خانواده هفت نفره دلگانی از غرق شدن حتمی در سیل نجات یافتند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، محمد بامری اظهار داشت: این خانواده با یک دستگاه خودرو پاترول قصد عبور از مسیر دلگان به رودبار را داشتند که در حین تردد ماشین دچار آب گرفتگی می‌شود.

وی افزود بلافاصله پس از اطلاع ستاد مدیریت بحران و طی یک اقدام فوری توسط امدادگران جمعیت هلال احمر دلگان این خانواده از غرق شدن حتمی در سیلاب نجات یافتند.
رئیس هلال احمر دلگان گفت: این حادثه دربین مسیر دلگان به ذهکلوت حد فاصله روستای حمید آباد این شهرستان رخ داد.

وی تصریح کرد: با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی مسیرهای اصلی دلگان به روستاهای سیلزده از جمله چاهکیچی قطع شده و این امر امدادرسانی را با مشکل روبرو کرده است.

بامری اظهارداشت: باتوجه به بارندگی‌ها و همچنین آماده باش اخیر، تیم‌های هلال احمر دلگان در قالب ۲ تیم امدادی جهت خدمات رسانی به روستاهای سیل زده اعزام شدند.

وی افزود: بسته شدن مسیرهای ارتباطی دلگان باعث شده تا حدود زیادی خدمات رسانی به روستاهای سیلزده از جمله چاهکیچی، حمیدآباد، گنبد علوی و گنبد سه پایه به سختی انجام شود.

رئیس جمعیت هلال احمر دلگان خاطرنشان کرد؛ ۲ تیم امدادی از دیشب تاکنون در مسیر دلگان به رودبار مستقر و به محض بازگشایی این مسیرها عملیات امدادرسانی به روستاهای سیلزده آغاز خواهد شد.

کد خبر: 43935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =