افزایش موارد ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند، گفت: آمار ابتلای روزانه طی هفته گذشته در استان کمتر از ۲۰ نفر بود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سید راشد جزایری با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری یک نفر بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا جان باخت، اظهار کرد: حال چهار بیمار وخیم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند، عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته ۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد دو بیمار در مراکز درمانی بستری و تحت درمان قرار گرفته اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه پاسخ تست ابتلاء به کرونا طی ۲۴ ساعت مشخص و به فرد اعلام می‌شود، ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۲۲۸ نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

جزایری تعداد فوتی‌های کرونایی از ابتدای شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری را هزار و ۷۶۳ نفر عنوان کرد و افزود: از ابتدای همه گیری کرونا تا کنون ۸۷ هزار و ۳۵۰ نفر در استان به این بیماری مبتلا شده اند.

وی گفت: از ابتدای همه گیری کرونا در چهارمحال و بختیاری ۲۶۷ هزار و ۳۶۵ مورد تست کرونا گرفته شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه ۹ شهرستان در چهارمحال و بختیاری در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: تنها شهرستان «بروجن» در وضعیت زرد کرونایی است.

کد خبر: 43928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =