اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل آب دشتی و تنگستان

 نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکل آب دشتی و تنگستان در سفر ریاست‌جمهور به استان بوشهر خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین کرمی اظهار داشت: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده محور دولت‌آباد - زیارت در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت و روند این پروژه شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همواره پیگیر رفع مشکلات مردم هستیم، افزود: در جریان سیل اخیر در استان‌های جنوبی بوشهر جزو استان‌های خسارت دیده لحاظ نشده که به جد پیگیر این موضوع هستیم تا مشکل کشاورزان خسارت دیده حل شود.

مشکل پل کردلان اساسی حل شود

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل پل کردلان باید به‌صورت اساسی حل شود و با اجرای طرح آبخیزداری و یا احداث سد از هدر رفت آب‌ها جلوگیری شود.

کرمی با اشاره به اینکه مشکل احداث پست برق شنبه در نشست با وزیر نیرو پیگیری و قول‌های خوبی نیز داده شد؛ گفت: سهمیه آرد کارگران فصلی شهرستان باید لحاظ شود تا مردم دغدغه تأمین نان نداشته باشند.

وی همچنین از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکل آب شهرستان‌های دشتی و تنگستان در سفر ریاست‌جمهور به استان بوشهر خبر داد و افزود: جهاد کشاورزی هر چه زودتر زمین‌های احداث شهرک کشاورزی در دشت پلنگ تعیین تکلیف کند.

جذب نیروهای دشتی در فازهای ۲۲ و ۲۴

کرمی یادآور شد: در زمینه جذب نیروهای دشتی در فازهای ۲۲ و ۲۴ بیشترین نیروها از شهرستان‌های دشتی و تنگستان بوده است به‌طوری‌که از ۲۰۴ نفر که در این فازها از دشتی مشغول بکار بودند ۷۰ نفر جذب شدند و قول جذب ۳۰ نفر دیگر هم داده شد ولی در کنگان از ۹۴۳ نفری که مشغول به کار بودند ۱۱۰ نفر جذب شدند.

کد خبر: 43924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =