تهران میزبان کدام کنسرت‌ها خواهد بود؟

با آغاز زمستان سیل برگزاری کنسرت‌های پاپ آغاز شد و رفته رفته در کنار لیست بلندبالای برگزاری کنسرت‌های پاپ، سایر ژانرها نیز به این لیست اضافه شده و در روزهای آینده علاوه بر ژانر پاپ شاهد برگزاری کنسرت در دیگر حوزه‌ها نیز خواهیم بود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا در این گزارش مروری دارد بر برگزاری کنسرت‌هایی که در روزهای پیش رو برگزار خواهد شد:

۲۸ دی‌ماه اجراهای امید حاجیلی در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۲:۵۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، رضا بهرام ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس، گروه سینا ذکایی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت، بهنام بانی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

رضا بهرام در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس، بابک جهانبخش در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و مهدی جهانی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ سالن میلاد نمایشگاه بین الملل تهران در ۲۹ دی‌ماه به روی صحنه می‌روند.

سیامک عباسی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در رویال هال هتل اسپیناس پالاس، محسن ابراهیم زاده دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در ۳۰ دی‌ماه کنسرت خواهند داشت.

رحیم شهریاری یکم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، آرون افشار یکم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، رضا بهرام سوم بهمن در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۵۰ در رویال هال هتل اسپیناس پالاس، علیرضا پوراستاد چهارم بهمن در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن وزارت کشور، علی زندوکیلی چهارم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، میثم ابراهیمی پنجم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، امید حاجیلی ششم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن هتل اسپیناس پالاس، محسن ابراهیم زاده هفتم بهمن در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۲۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و هوروش بند هفتم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در رویا هال هتل اسپیناس پالاس به روی صحنه می‌روند.

کنسرت‌های کلاسیک، تلفیقی و سنتی

در این بخش نیز سه گروه ارکستر اقوام ایرانی هیژان در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت، کنسرت گروه آوای تبری سوم بهمن در تالار وحدت ساعت ۲۱:۳۰ و کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در روزهای ششم، هفتم و هشتم بهمن در تالار وحدت ساعت ۲۱:۳۰ به روی صحنه می‌روند.

همچنین بیست و هفتم دی‌ماه کنسرت‌های خوانندگانی چون امید حاجیلی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۲، بهنام بانی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰، اجرای ماهان میرعرب و دوستان ساعت ۲۱:۳۰ در سالن اصلی شاه کلید برگزار شد.

کد خبر: 43913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =