بارش یک متری برف در پاوه

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه با اشاره به بارش یک متری برف در برخی نقاط این شهرستان، گفت: مسیر ۲۵ روستا به علت بارش سنگین برف در شهرستان پاوه بسته شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، جلیل بالایی اظهار کرد: از ۳۵ روستایی که مسیر رفت و آمد آنها بسته شده بود مسیر ۱۰ روستا بازگشایی شده و ۲۵ روز روستا هنوز بسته است و مشکل خدمات برق، آب و گاز وجود ندارد.

وی افزود: ممکن است به صورت کوتاه در بعضی از نقاط شهرستان پاوه و روستاهای این شهرستان قطعی برق رخ بدهد که نیروهای خدمات رسان پای کار بوده و برای رفع آن تلاش می‌کنند و در حال حاضر قطعی برق شهر نوسود و بایگان در حال پیگیری و رفع مشکل است.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۴۰ سانتی متر تا یک متر بارش برف را در شهرستان پاوه و روستاهای اطراف شاهد بوده‌ایم و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان پای کار بودند و مشکل ارائه خدمات وجود ندارد.

بالایی در خصوص بسته بودن راه‌ها، افزود: در داخل شهرها به دلیل کوتاه بودن معابر کوچه‌ها و خیابان تردد به سختی انجام می‌شود اما معابر اصلی بین شهر و معابر فرعی باز هستند اما تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر بوده و در ارتفاعات و گردنه‌ها نیز باد شدید به همراه کولاک وجود دارد.

وی با اشاره به تردد مشکل در ارتفاعات و گردنه‌ها، گفت: نیروهای راهداری و هلال احمر استان کرمانشاه در منطقه مستقر هستند و از مردم درخواست می‌شود جز موارد ضروری و بدون زنجیر چرخ تردد نکنند.

بالایی بیان کرد: تمامی جلسات دستگاه‌های اجرایی به جز جلسات ستاد بحران، امروز لغو و به زمان دیگری موکول شده و تمام مدارس در نوبت صبح و بعدازظهر به جز آزمون‌های نهایی تعطیل اعلام شده است.

کد خبر: 43841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =