تلاش برای بازسازی آزادراه خرم- زال

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به تلاش برای بازسازی موقت مسیر رفت آزادراه خرم‌آباد- پل زال، از بازگشایی موقت این محور تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، عباس شرفی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی بارش‌های شدید باران و برف از عصر روز جمعه ۲۴ دی‌ماه تا صبح امروز راه دسترسی ۶۶۳ روستای استان مسدود شده بود.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران راهدار تاکنون راه دسترسی ۵۷۳ روستا بازگشایی و تردد در آن‌ها برقرارشده است و تلاش برای برف‌روبی ۹۰ روستای باقیمانده در شهرستان‌های خرم‌آباد و الیگودرز ادامه دارد.

شرفی گفت: با توجه به صعب‌العبوری و کولاک شدید در الیگودرز کار برف‌روبی در این شهرستان به‌مراتب سخت‌تر از سایر شهرستان‌هاست و برخی محورها مجدداً برف‌روبی می‌شوند که پیش‌بینی می‌شود با تلاش همکاران تا پایان امشب همه محورهای این شهرستان بازگشایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در خصوص بازسازی لاین رفت آزادراه خرم‌آباد -پل زال که بر اثر بارش‌های روز جمعه تخریب‌شده است، گفت: در حال حاضر روی بازسازی موقت این مسیر در اسرع وقت متمرکزشده‌ایم.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان هفته بازگشایی و تردد به‌صورت موقت در این لاین آزادراه برقرار شود، ضمن اینکه اقدامات جانبی ایمنی و تحکیم در این محور ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 43825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =