امداد رسانی به ۱۰۵۹ مسافر گرفتار در برف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ۳۲ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به مسافران و خودروهای گرفتار شده در برف اعزام شدند و تاکنون به هزار و ۵۹ مسافر خدمات امدادی ارائه کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، پیام جلالی اظهار کرد: با توجه به بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی استان کردستان، ۳۲ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان جهت امدادرسانی به مسافران و خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک اعزام شدند.

وی افزود: این تیم‌های عملیاتی تاکنون به ۴۴۷ نفر از هموطنان در شهرستان‌های مختلف اسکان اضطراری داده‌اند و با ظرفیت ۱۶ دستگاه آمبولانس و ۱۲ دستگاه خودروی کمک‌دار به ۲۶۴ خودرو و هزار و ۵۹ نفر امدادرسانی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: بارش‌های سنگین برف و کولاک شدید در جاده‌های مواصلاتی استان منجر به وقوع سه تصادف و مصدومیت چهار نفر شده است.

جلالی افزود: در پی بارش شدید برف و وضعیت به وجود آمده، تردد در اغلب جاده‌ها به سختی ممکن است و تمامی جاده‌های ارتباطی خصوصاً در شهرستان سقز به محورهای بانه، مریوان، بوکان و دیواندره مسدود شده است.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران این جمعیت طی ۲۴ ساعت اخیر ۵۹۰ تخته پتو و ۴۵۰ بسته غذایی را در بین راه ماندگان توزیع کرده‌اند.

کد خبر: 43813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =