کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در استان قزوین

 فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از ۳ تن انواع مخدر از ابتدای سال جاری تا به امروز خبر داده و گفت: در این رابطه بیش از ۴ هزار نفر از عوامل قاچاق و فروش آن نیز دستگیر شده اند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سردار علی ابراهیمی در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر که ظهر یکشنبه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: نیروی انتظامی با توجه به وظایفی که به عهده دارد نوک پیکان عرصه مبارزه با مواد مخدر است و در این زمینه اقدامات مختلفی را نیز ترتیب داده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: تمرکز بر ضربه به باندها، شناسایی عناصر اصلی، جمع آوری معتادین و پاکسازی مناطق حساس در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما سعی می‌کنیم هر روز در مساجد و مناطق مختلف استان حضور به هم برسانیم و در این حضورها مشخص است که اعتراض به سرقت و ناهنجاری اجتماعی به یک دغدغه همگانی تبدیل شده است لذا با توجه به این موضوع یک همت همگانی لازم است تا کمپ ماده ۱۶ در استان راه اندازی شود.

سردار ابراهیمی گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۳ تن انواع مخدر در انواع مختلف در استان کشف شده و در همین مدت ۴۰۹۱ قاچاقچی، توزیع کننده، حمل و نگهداری کننده مواد مخدر را شناسایی کرده‌ایم و تعداد ۱۱۳۶ معتاد را از سطح جامعه جمع و به کمپ‌های ماده ۱۵ معرفی کرده‌ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح‌های پلیس همگی مسکن هستند و صورت مسئله را پاک نمی‌کنند و چرخه باید تغییر کند و ما نیز در این موضوع با تمام توان پای کار هستیم و در یک دوره ۹ ماهه پلیس قزوین اقدام به انجام ۱۵۹۲ طرح کرده است که به واسطه این طرح‌ها ۲ هزار متهم ۱۱۸ خودرو با ارزش بیش از ۲۶ میلیارد تومان و تشکیل ۴۷۰۷ فقره پرونده در این خصوص از جمله اقدامات ما بوده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خاتمه گفت: همه استان‌های همجوار ما در اجرای ماده ۱۶ موفق بوده‌اند و ما این آمادگی را داریم که تمامی ظرفیت‌های خود را پای کار بیاوریم تا کمپ ماده ۱۶ در قزوین راه اندازی شود.

کد خبر: 43800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =