افتتاح بیمارستان «شهدای سلامت» ملارد

نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد از افتتاح بیمارستان «شهدای سلامت» ملارد تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در این بیمارستان فقط بومی های منطقه جذب خواهند شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، حسین حق وردی در خصوص وضعیت روند احداث و بهره برداری از بیمارستان «شهدای سلامت» ملارد اظهار داشت: طی جلسه‌ای نواقص و نیازهای بیمارستان شهدای سلامت شهرستان ملارد بررسی شد و انشاالله مدیریت و کادر درمان در تاریخ دهم بهمن ماه مستقر می‌شوند و تا پایان بهمن به صورت رسمی این مرکز به بهره برداری می‌رسد.

وی در خصوص ظرفیت، کیفیت و نحوه پذیرش نیرو در این بیمارستان بیان داشت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای سلامت شهرستان ملارد یکی از مجهزترین بیمارستان‌های غرب استان تهران است که از لحاظ امکانات و تجهیزات به گونه‌ای طراحی شده که بیمار و خانواده بیماران بدون دغدغه و نگرانی از تمامی خدمات بهداشت و درمان این مرکز بهره مند شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد ضمن عذرخواهی از مردم نجیب و شریف شهرستان ملارد به سبب طولانی شدن زمان افتتاح گفت: بنده به عنوان نماینده مردم وظیفه پیگیری و به نتیجه رساندن این پروژه مهم و ارزنده را داشتم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و حتی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از وزیر بهداشت و درمان و معاونان ایشان سوال کتبی کرده و با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد که تا آخر بهمن ماه سال جاری این بیمارستان به اتمام برسد و در رابطه با طولانی شد این پروژه از مردم شهرستان ملارد عذرخواهی می‌کنیم.

حق وردی در رابطه با نحوه پذیرش نیرو در این بیمارستان نیز گفت: جذب نیرو برای ارائه خدمات این بیمارستان یکی از مباحث اصلی ما بوده و تاکید داشتیم که تمامی جذب‌های جدید باید از افراد بومی شهرستان ملارد باشد.

وی ادامه داد: نیروهای تخصصی از طریق آزمون پذیرش شده اند و برای جذب نیروهای خدماتی مقرر گردید با بازگشایی سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران آزمون برگزار شود و پذیرفته شدگان باید منحصراً از ساکنان شهرستان ملارد باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد به زمان افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار نیز اشاره کرد و افزود: جهت تکمیل و تجهیز بیمارستان شهرستان شهریار سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه گرفتیم و به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شد و پیمانکار نیز مشخص شده و امیدواریم در سال آینده این بیمارستان نیز به بهره برداری برسد.

کد خبر: 43787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =