درمانگاه تخصصی سپاه در مورموری راه اندازی می شود

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام گفت: درمانگاه تخصصی سپاه در منطقه سیل زده مورموری راه اندازی می شود.

به گزارش  آتیه آنلاین به نقل از مهر، سردار جمال شاکرمی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده مورموری اظهار کرد: سپاه بلافاصله بعد از بارش‌های سیل آسا از ظرفیت‌های موجود برای امداد رسانی و خدمات رسانی به مناطق سیل زده آبدانان بخصوص مورموری استفاده کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به خسارات وارده سیل به مغازه‌ها و منازل مردم، بلافاصله گروه‌های پیشرو جهادی در کنار نیروهای هلال احمر به منظور کمک به سیل زدگان، عازم منطقه شدند.

سردار شاکرمی بیان کرد: علاوه بر این بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه در بین خانواده‌های آسیب زده از سیل در حال توزیع است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اضافه کرد: از فردا درمانگاه چندتخصصی سپاه شامل متخصص داخلی، متخصص اطفال، متخصص زنان و زایمان، دندانپزشکی، پزشک عمومی، خدمات پرستاری و داروخانه در منطقه سیل زده دایر خواهد شد و خدمات رایگان پزشکی و دارویی رایگان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: به دو خانواده نوعروس در مورموری که جهیزیه آنها به طور کامل از بین رفت، دو سری جهیزیه کامل اهدا شد.

وی افزود: بنا داریم که در حد مقدورات به تعدادی از خانواده‌های معسر که بیشترین آسیب را از سیل متحمل شده‌اند، کمک بلاعوض ارائه کنیم.

سردار شاکرمی با تشکر از حضور استاندار ایلام و ستاد بحران استان در منطقه، بر لزوم بازسازی پل آسیب دیده ناشی از سیل تاکید کرد.

وی در پایان گفت: رفع مشکلات مردم سیل زده از دغدغه‌های اصلی است و برای رفع این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

کد خبر: 43785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =