امسال کشور سرمایه عظیمی را از دست داد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر بحث ارگانیک بودن محصولات و استفاده از سموم و کودهای مورد قبول بین‌المللی بسیار مهم است که برای تحقق آن کارشناسان باید مدام با کشاورزان در ارتباط باشند.

به گزارش آتیه‌انلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدمهدی زاهدی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی شمال کرمان ضمن تسلیت رحلت حضرت ام‌البنین و گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا بیان کرد: این بانو اسوه مقاومت و سمیل مادران ایثارگر و شهداست و در تاریخ اسلام و تشیع نقش مهمی برعهه داشت. امیدواریم قدر ام‌البنین‌های جمهوری اسلامی بدانیم

وی افزود: از دو سال قبل مهندس سعیدی اصرار داشت عرصه مدیریت استان را ترک کند که به دلایل مختلف این اقدام صورت نگرفت و تشکر می‌کنیم که تا امروز صبر کردند.

زاهدی ادامه داد: مشکلات در همه نهادها و ادارات کشور بوده و هست؛ بنده در پاکدستی مهندس سعیدی ندارم و ما این مسئله را به جد دنبال کردیم و تا الان هیچ مشکلی ندیدیم و وظیفه ما است که از وی تشکر و قدردانی کنیم.

زاهدی با بیان اینکه درون جهاد کشاورزی اختلاف سلایق سیاسی، رفتاری و کرداری وجود دارد گفت: مهندس خیراندیش به عنوان ریاست جدید با درایت خود باید این مشکلات را ساماندهی کنند. وی تخصص این کار را داشته و از مقبولیت عام در جامعه برخوردارند.

وی خطاب به ریاست جدید جهاد کشاورزی شمال کرمان تصریح کرد: خواهشمندیم از فرصت‌های استان در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بهره بگیرید. قدرکارکنان جهاد کشاورزی را بدانید و به نحو احسن از این منابع بهره بگیرید و همه مجموعه را با هم همراه کنید.

وی با تأکید بر اینکه امنیت غذایی را در استان کرمان باید جدی گرفت گفت: برای این حوزه باید به طور جدی وقت گذاشت؛ همچنین کشت‌هایی که نیاز به آب کم دارند برای ما بسیار مهم است لذا به تغییر کشت و اصلاح الگوی آن باید توجه ویژه شود.

زاهدی با اشاره به اینکه امسال کشور سرمایه عظیمی را از دست داد گفت: تولیدات صادرات محور در استان هم توجه ویژه می طلبد؛ همچنین ما هنوز نتوانستیم پاسخگوی همه نیازهای تسهیلاتی کشاورزی در استان باشیم که این موضوع نیز بسیار کلیدی و مهم است.

وی همچنین خطاب به ریاست جدید سازمان جهاد کشاورزی شمال کرمان خاطرنشان کرد: ما تنها استانی هستیم که دو جهاد کشاورزی داریم و بعضا این موضوع سبب ایجاد رقابت‌هایی می شود که زیبنده نیست؛ از شما می خواهم به سمت جنوب بروید و با ایجاد هم‌افزایی و همدلی همه برای کشور کار کنید.

کد خبر: 43756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =