پیروزی مهرام در آغاز دور دوم لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال مهرام نخستین بازی خود در مرحله دوم گروهی لیگ برتر را با برتری پشت سرگذاشت.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه مرحله دوم گروهی رقابت های لیگ برتر بسکتبال و از گروه دوم این مسابقات،‌ امروز (یکشنبه) تیم‌های مهرام و خانه بسکتبال خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ به سود شاگردان مصطفی هاشمی خاتمه یافت.

مهرام در این بازی در هر چهار کوارتر تیم برتر میدان بود و با نتایج ۱۸ بر ۱۳،‌۲۵ بر ۱۶، ۲۱ بر ۱۴ و ۲۰ بر ۱۶ پیروز از زمین بازی خارج شد. این بازی طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار بود ساعت ۱۵ برگزار شود اما به دلیل پخش زنده این رویداد برنامه مسابقات دست خوش تغییر شد و دیدار تیم های مهرام و خانه بسکتبال خوزستان به ساعت ۱۳:۳۰ موکول شد.

همچنین دیدار دوم امروز بین تیم های مس کرمان و آویژه صنعت پارسال نیز که قرار بود از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شود به ساعت ۱۶ تغییر یافت. 

مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت و در چهار گروه دنبال می شود که در گروه C تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس رفسنجان، کاله و اکسون، در گروه D مهرام، مس کرمان، آویژه صنعت پارسا و خانه بسکتبال خوزستان، در گروه E شمیدرقم، نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی و نیروی زمینی و در گروه F تیم های ذوب آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان قرار دارند.

کد خبر: 43733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =