بارش‌ها و سرما تا چهارشنبه در استان سمنان ادامه دارد

 اداره کل هواشناسی استان سمنان اعلام کرد ناپایداری‌های جوی به صورت بارندگی و سرما تا روز چهارشنبه این هفته در استان ادامه دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل هواشناسی استان سمنان روز یکشنبه  افزود: امروز و فردا(دوشنبه) در ارتفاعات استان بارش پراکنده برف و مه‌آلودگی، و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ایرج مصطفوی افزود: روز سه شنبه در برخی نقاط به ویژه نواحی شمالی بارش پراکنده باران و برف دور از انتظار نیست و روز چهارشنبه جو در استان پایدار می شود.

به گفته وی، دمای هوای استان سمنان تا اواسط هفته کاهشی است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به ناپایداری جوی از روزهای پایانی هفته گذشته در استان یادآور شد: سامانه ناپایدار جوی در روزهای گذشته در بیشتر نقاط به ویژه نیمه شرقی استان با بارش، گاهی همراه با باد نسبتا شدید و در ارتفاعات و نواحی سردسیر بارش پراکنده باران و برف، مه‌آلودگی، وزش باد شدید و کولاک همراه بود.

وی بیان کرد: کاهش دمای هوا به صورت محسوس تا روز چهارشنبه در استان سمنان ادامه می یابد و رضوان دمای هفت درجه سانتیگراد زیرصفر و شهمیرزاد دمای پنج درجه سانتیگراد زیرصفر را در پیش دارند.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به پیش بینی دمای کمینه و بیشینه ۲ و ۱۰ درجه سانتیگراد برای امروز در شهر سمنان، گفت: کمینه دمای هوای این شهر روز سه‌شنبه تا ۲ درجه زیرصفر کاهش می یابد.  

 
 
 

کد خبر: 43700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =