اتکای به درآمد نفتی در بودجه کاهش یافته است

 رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: اتکا درآمدی کشور به نفت دربودجه ۱۴۰۱ به ۳۰ درصد کاهش یافته واین امیدبخش است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، رضا حاجی پور بعدازظهر شنبه در آئین معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آمل افزود: در گذشته ۷۰ درصد بودجه کشور از محل فروش نفت تأمین می‌شد که این وضعیت لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به حدود ۳۰ درصد رسیده است.

وی همچنین ادامه داد: رهبر انقلاب در دومین سخنرانی که با نمایندگان مجلس داشتند، مسئولیت‌ها را صراحت و دغدغه و نیازهای کشور را بیان کردند و فصل الخطاب همگان شد.

نماینده مردم شهرستان آمل در ادامه گفت: این شهرستان ظرفیت‌های بالایی در همه زمینه‌ها دارد، حدود ۷۰ درصد صادرات و ۵۰ درصد صنعت مازندران در آمل فعال است وفرماندار جدید آمل که در حوزه اقتصادی تجربه و تخصص دارد، باید آن را سرلوحه کار قرار دهد.

سیدجلیل مرتضوی امام جمعه آمل گفت: جذب مدیران کارآمد و دلسوز در انتخاب دستگاه‌های اجرایی با رویکرد دولت مردمی هم خوانی دارد، می‌توان به آینده استان امیدوار بود.

حجت الاسلام مرتضوی، با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز در بدنه دستگاه‌های اجرایی نگاه به مردم، نگاه از بالا به پایین ومغایر تکریم به مردم است، گفت: ما وام دار مردم هستیم و باید بر این نکته مهم اعتقاد پیدا کنیم.

تاکید بر حوزه اقتصاد و فرهنگ آمل

وی به ظرفیت بالای شهرستان آمل در همه بخش‌ها یادکرد و گفت: اگر فرماندار جدید آمل در حوزه اقتصاد و فرهنگ این شهرستان کار کند، قطعاً توفیقات مهمی به همراه خواهد داشت.

امام جمعه آمل گفت: استاندار مازندران و به خصوص فرماندار جدید آمل هم باید نگاه ویژه شهرستان آمل به عنوان یکی از شهرستان اثرگذار در حوزه اقتصادی و اشتغال استان داشته باشد.

در این مراسم سیدعباس حسینی به عنوان سرپرست جدید فرماندارویژه آمل معارفه شد.

کد خبر: 43614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =