امداد رسانی به ۴۰۰ مسافر گرفتار در برف در جاده های کردستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی بارش برف و کولاک شدید در جاده های کردستان، تیم های عملیاتی هلال‌احمر استان به بیش از ۴۰۰ نفر امداد رسانی کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، پیام جلالی روز شنبه در گفت و گو مجازی با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل بارش برف و کولاک شدید در محورهای دیواندره به سقز، شویشه و بانه در کردستان ۶ تیم عملیاتی و چهار تیم پشتیبان به منطقه اعزام شدندکه همچنان مشغول امدادرسانی به افراد گرفتار شده در برف و کولاک هستند.

وی افزود: تاکنون توسط نیروهای جمعیت هلال احمر به بیش از ۴۰۰ نفر از افراد گرفتار در برف و کولاک شدید امداد رسانی شده و خودروهای آنها رهاسازی شده اند.

جلالی خاطرنشان کرد: به دلیل تداوم شرایط جوی، عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد و اقلام ۷۲ ساعته شامل پتو، لوزام گرمایشی و خوراکی در بین در راه ماندگان توزیع شده و می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان تصریح کرد: همه پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر استان کردستان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

وی افزود: هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ملی ۱۱۲ تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.

کد خبر: 43553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =