۲ پنالتی ۱۰۰ درصد آلومینیوم گرفته نشد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از داوری‌ها دیگر خسته‌ شده ایم و این ششمین هفته است که آلومینیوم از داوری ضرر می‌بیند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، رسول خطیبی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی با سپاهان اصفهان افزود: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم  و به احترام خبرنگاران حاضر شدم چون واقعیت دیگر نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی شود.

وی بیان کرد: دیگر نمی‌توانیم صحبت کنیم و بحث فنی را باید بگذاریم کنار، در بحث فنی ما سرتر بودیم بچه‌ها از سپاهان بهتر بازی کردند، موقعیت‌سازی هم کردیم اما اینها دیگر فایده ندارد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: من واقعا خسته‌ شده‌ام، آقای سید علی داور خیلی خوب، اما اشتباهات داوری چقدر؟
خطیبی اظهار داشت: هیچ صحبتی نکردیم، الان هم نمی‌خواهیم بی‌احترامی کنیم، اما واقعیت من دیگر خسته‌ شدم.
وی گفت: پنج هفته گذشته فیلم‌ها را نگاه کنید، همه کارشناسان در هر بازی اعلام کردند که ما ضرر کردیم، ۲ تا پنالتی در ۲ نیمه، اگر برعکس بود، گرفته می‌شد.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: من نمی‌دانم، نمی‌گویم عمد بوده، داور خیلی خوب، با شخصیت، قابل احترام و با تجربه، اما چرا فقط برای آلومینیوم؟

خطیبی عنوان کرد: ما امتیازها را مدام از دست می‌دهیم، ۲پنالتی گرفته نشد، در حین بازی اعتراض نکردیم و گفتیم تمرکز بازی به هم نریزد، بعد از بازی می‌بینیم که ۱۰۰ درصد پنالتی بوده است.
وی تصریح کرد: من هم بازی کردم و می‌فهم پنالت هست یا نیست.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افزود: الان همه کارشناسان بیایند و بگویند پنالتی آلومینیوم گرفته نشده، آیا به درد من و تیم من می‌خورد؟
خطیبی گفت: آقای افشاریان خودتان بیایید داوری کنید، نسل دهه ۶۰ و ۷۰ به خدا داوری‌های به مراتب بهتر دارند.

وی اظهار داشت: مگر می‌شود که ۶ هفته پشت سر هم ما ضربه بخوریم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه کرد: بعد در برنامه‌های تلویزیونی و فوتبال برتر کارشناسان اعلام کنند پنالتی، آیا به ما امتیاز می‌دهند!
خطیبی بیان کرد: بس است دیگر، خسته شدیم، ما می‌خواهیم احترام بگذاریم، اما شما هم احترام بگذارید، بازیکنان من زحمت می‌کشند.

آلومینیوم اراک عصر امروز (پنجشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال و آخرین مسابقه دور رفت این لیگ به مصاف سپاهان رفت که با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت.

کد خبر: 43422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =