از بازیکنانم راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از کیفیت بازی بازیکنانم مقابل آلومینیوم رضایت ندارم و تیم باید جسورتر و قوی‌تر بازی می‌کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، «محرم نوید کیا» عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک افزود: نیمه اول اصلا بازی خوبی نبود، باد هم خیلی تاثیر داشت و بیشتر توپ‌ها در هوا بود و بازی فوق‌العاده معمولی با میزان درگیری بالا وجنگ‌های وسط زمین همراه بود.

وی بیان کرد: از لحاظ تاکتیکی فوق‌العاده بازی ضعیفی بود اما نیمه دوم کمی بهتر شد و ۲ تیم سعی کردند که مقداری بهتر بازی کنند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: سپاهان نیمه دوم به‌ ویژه ۲۰ دقیقه آخر، بازی خوبی ارائه کرد.
نویدکیا اظهار داشت: هر ۲ تیم چند تا موقعیت داشتند اما به نظر من موقعیت‌هایی نبود که تاکتیکی به دست آمده باشد، موقعیت‌های معمولی بود که در برگشت‌ها ۲ تا تیم چهار تا شوت زدند، چهار تا ارسال داشتند و یک بازی معمولی و ضعیفی بود.
وی گفت: اگر کسی می‌خواهد در سپاهان بازی کند باید جسور باشد، بازیکنی که ترسو بازی کند و مربی که با ترس و لرز ارنج کند به جایی نمی‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: بازیکنان من باید فوق‌العاده جسورتر و قوی تر از این‌ها بازی می‌کردند که امروز متاسفانه انجام نشد.
نویدکیا بیان کرد: بارها در خصوص نتایج گفتم که مهمتر از نتایج، برای من این است که بازیکنان فوتبال خوبی ارائه دهند، خیلی‌ها شاید انتقاد کنند که فوتبال خوب اگر نتیجه نداشته باشد که فایده ندارد، قبول می‌کنم، اما اگر نتیجه هم داشته باشد باید بازی خوب باشد.
وی اظهار داشت: حتی اگر امروز تیم من می‌برد باز به نظر من فوتبال معمولی بود و این نوع فوتبال‌ها جالب نیست.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نداشتن برخی بازیکنان در بازی بعدی خیلی مهم نیست، مهمتر آن است که تیم ساختار داشته باشد.
نوید کیا بیان کرد: قرار نیست بنشینم و برای نبود ۲ بازیکن غصه بخوریم، چون جای آنها ۲ بازیکن دیگر بازی می‌کنند.
وی تصریح کرد: تیم ما و آلومینیوم و حتی داورها رضایت داشتند که بازی امروز صفر صفر و با آرامش تمام شود در حالی که باید جسورتر و قوی‌تر بازی می‌کردیم. 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: اگر نخواهیم جسورتر بازی کنیم با این تساوی‌ها به جایی نخواهیم رسید.

تیم سپاهان اصفهان عصر امروز (پنجشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال و آخرین مسابقه دور رفت این لیگ در مقابل تیم آلومینیوم اراک حاضر شد که با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

تیم سپاهان اصفهان تا قبل از این بازی با ۱۴ بازی و ۲۸ امتیاز در جایگاه سوم و تیم آلومینیوم نیز با ۱۴ بازی و ۲۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر فوتیال ایران قرار داشتند.

بازی بعد تیم آلومینیوم اراک ۲۷ دی ماه جاری (دوشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باز هم مقابل سپاهان اصفهان است.

کد خبر: 43420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =