ایجاد دو هزار و ۸۱۶ فرصت شغلی برای نیازمندان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۹ ماه اخیر دو هزارو ۸۱۶ فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ع) استان قزوین سید مرتضی دهقانی محمدآبادی بیان کرد: اعتبارات اشتغال زایی ابلاغی استان قزوین در سال جاری بیش از ۲۰۴ میلیارد تومان است که تاکنون بیش از ۱۳۲ میلیارد و ۵۶۹ میلیون تومان تسهیلات به نیازمندان و محرومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات طی ۹ ماهه سال جاری به دو هزار و ۸۱۶ نفر از نیازمندان و محرومان و از طریق بانک‌های عامل در نقاط مختلف استان پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر بانک‌های رفاه، مهر ایران و پارسیان با پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات ابلاغی، در صدر بانک‌های عامل پرداخت کننده تسهیلات اشتغال زایی استان هستند.

وی افزود: در این میان بانک‌های رسالت، تجارت، صادرات و ملی به ترتیب کمترین میزان پرداخت‌ها را دارند که امیدواریم با پیگیری معرفی شدگان و همکاری بیشتر بانک‌های عامل شاهد ارتقای پرداخت تسهیلات باشیم.

دهقانی محمدآبادی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود معرفی شدگان به بانک‌ها با کسب اطلاعات لازم از شرایط پرداخت تسهیلات، مدارک مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان تهیه کرده و در اختیار بانک‌های عامل قرار دهند.

وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تسهیلات اشتغال زایی را در اختیار مددجویان آموزش دیده قرار می‌دهد و یا بر اساس بسته تشویقی به ازای هر مددجویی که به کار گرفته شود ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به کارفرما پرداخت می‌کند.

کد خبر: 43212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =