تزریق دو میلیون و ۱۲۴ هزار دز واکسن کرونا در کردستان

 معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون دو میلیون و ۱۲۴ هزار و ۳۲۰ دُز واکسن با احتساب سه نوبت در استان به گروه‌های هدف تزریق شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، دکتر بهروز اخوان در سنندج، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد افزایش تعداد واکسیناسیون کرونا در استان هستیم و تاکنون دو میلیون و ۱۲۴ هزار و ۳۲۰ دُز واکسن با احتساب سه نوبت در استان به گروه‌های هدف تزریق شده است.

وی افزود: در این راستا شهرستان بیجار با مشارکت ۹۶ درصدی در نوبت اول و ۸۶ درصدی در نوبت دوم پیشتاز است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: تاکنون دو میلیون و ۶۴۹ هزار و ۹۲۹ دُز واکسن تا این لحظه به استان تحویل شده و از این تعداد ۳۹۴ هزار و ۳۸۱ دُز باقیمانده است.

اخوان افزود: آمار واکسیناسیون کرونا در قالب نوبت اول در سنندج ۸۳ درصد، دیواندره ۹۶ درصد و مریوان ۷۲ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: ۸۴ درصد از جمعیت هدف در سقز، ۸۳ درصد در کامیاران، ۸۷ درصد در قروه، ۷۹ درصد در دهگلان، ۸۰ درصد در بانه و ۸۱ درصد در سروآباد در قالب نوبت اول نسبت به کرونا واکسینه شده‌اند.

اخوان اظهار داشت: ۶۷ درصد جمعیت در سنندج، ۸۱ درصد در دیواندره و ۵۷ درصد در مریوان در قالب نوبت دوم در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

وی افزود: ۷۱ درصد جمعیت شهرستان سقز، ۶۸ درصد در کامیاران، ۷۳ درصد در قروه و ۶۷ درصد در بانه و سروآباد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت نموده‌اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون دو میلیون و ۱۲۴ هزار و ۳۲۰ دُز واکسن با احتساب سه نوبت در استان به گروه‌های هدف تزریق شده است.

کد خبر: 43152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =