مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را تا بهبود شرایط ترک نمی‌کنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع اهالی شهر سیل‌زده کُنارک با بیان اینکه برای کمک به مردم در مناطق سیل‌زده حضور پیدا می‌کنیم گفت: تا آخر، پای رفع مشکلات مردم ایستاده ایم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین سلامی در جمع مردم سیل زده شهرستان کُنارک اظهار داشت: برای دیدن نیامده‌ایم، ما آمده‌ایم تا به مردم سیل‌زده این منطقه کمک کنیم و نیروی دریایی و زمینی سپاه، سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و همه نهادها و گروه‌های امدادی و جهادی در این خطه حضور دارند تا به مردم کمک کنند.

وی با اشاره به آبگرفتگی شدید محله‌های شهر کُنارک تصریح کرد: مشکل آب و فاضلاب این شهرستان باید حل شود و یک سری مسائل هستند که فوریت دارند. بسیاری از لوازم خانه‌ها به دلیل باران و آبگرفتگی منازل از بین رفته است و حتماً باید این لوازم جایگزین شود و برنامه‌هایی برای تهیه این‌ها در دستور کار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بعضی از خانه‌ها آسیب دیده که باید مرمت شود و برخی دیگر از منازل هم قابل سکونت نیستند و باید نوسازی شوند. تا آخر پای این قضیه ایستاده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با سرعت بیشتری مشکلات اولیه را حل و مردم را به آرامش برسانیم و بعد به سایر مشکلات رسیدگی کنیم.

کد خبر: 42968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =