۹۵ درصد مردم استان سمنان واکسن کرونا دریافت کردند 

 استاندار سمنان گفت: ۹۵ درصد از افراد واجد شرایط دز اول یعنی هم استانی‌های بالای ۱۲ سال تاکنون واکسن کرونای خود را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون دریافت کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سید محمد رضا هاشمی ضمن تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان سمنان، تاکید کرد: ۹۵ درصد از افراد واجد شرایط دز اول یعنی هم استانی‌های بالای ۱۲ سال تاکنون واکسن کرونای خود را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون دریافت کردند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود به صورت فعال در زمینه ترغیب باقی مانده مردم در زمینه دریافت واکسن کرونا فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند، افزود: امیدواریم مابقی افراد نیز در روزهای آتی با مراجعه به مراکز واکسیناسیون واکسن کرونای خود را دریافت کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه روند واکسیناسیون به صورت فعالانه در هشت شهرستان استان در حال پیگیری و اجرا است، گفت: ۸۶/۵ درصد از مردم واجد شرایط در استان دز دوم خود را از انواع واکسن‌های ضد کرونا، دریافت کرده‌اند.

هاشمی با بیان اینکه در زمینه وضعیت دز سوم نیز شرایط خوب است و از میانگین کشوری عملکرد بهتری را داشته‌ایم، افزود: بیش از ۵۰ درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده و مراحل واکسیناسیون در این دز همچنان ادامه دارد.

وی افزود: شهرستان سمنان از روز گذشته در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت تا تمام هشت شهرستان استان به برکت همراهی خوب مردم و تلاش مسئولان و کادر درمانی در شرایط آبی قرار گیرد اما این به معنای رها کردن فاصله گذاری اجتماعی، عدم دریافت واکسن، عدم استفاده از ماسک و… نیست.

کد خبر: 42967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =