۲ بازیکن خارجی جذب می‌کنیم/ مقابل آلومینیوم نمایش خوبی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیم‌فصل دوم ۲ بازیکن خارجی جذب می‌کنیم که یکی آسیایی است و ۲ بازیکن داخلی هم شاید جذب شوند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، فرهاد مجیدی امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: بعد از دیدار با آلومینیوم اراک تمرینات بسیار خوبی داشتیم و جلسات خوبی هم با بازیکنان برگزار کردیم. در بازی قبل نمایش خوبی نداشتیم و به دنبال این هستیم تا فردا (شنبه) ضمن ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی درباره غایبان تیمش و همچنین وضعیت وریا غفوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه او با تیم تمرین کرد و شرایط بازی را دارد. همه بازیکنانم را  هم برای دیدار با مس در اختیار دارم.

سرمربی استقلال درباره حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا گفت: فردا بعد از بازی به صورت مفصل درباره این موضوع صحبت می‌کنم. فعلا برای آرامش تیم در این باره حرف نمی‌زنم.

وی درباره ۲ گلی که استقلال تا به حال در دقایق آخر بازی‌های در لیگ بیست و یکم دریافت کرده تصریح کرد: شرایط فوتبال است. این چیزی نیست که فقط برای تیم ما رخ بدهد. بزرگترین تیم‌های دنیا ممکن است در دقایق آخر گل بخورند و  امتیاز از دست بدهند. واقعیت این است که مقابل آلومینیوم خوب بازی نکردیم. بازیکنان کمی خسته بودند و شرایط تیم طوری بود که نمایش خوبی نداشتیم. با بازیکنان هم صحبت کردم. هدفی که امسال داشتم بر خلاف سال‌های قبل که استقلال نیم‌فصل اول امتیازات زیادی از دست می داد این بود که بتوانیم امتیازات لازم را در نیم‌فصل اول کسب کنیم.

سرمربی استقلال در ادامه راجع به جذب نفرات جدید گفت: انشالله در نیم‌فصل دوم با بازیکنانی که جذب می‌کنیم شرایط تیم بهتر خواهد شد و طوری بازی خواهیم کرد که هواداران استقلال انتظار دارند. خیلی از بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و فردای پیروزی نیز به بازیکنان گفتم که باشگاه استقلال ساختاری دارد که همه از این تیم توقع بازی زیبا دارند. تفکرات من هم نزدیک به هواداران است. ۲ بازیکن خارجی جذب می‌کنیم که یکی آسیایی است و ۲ بازیکن داخلی هم شاید جذب شوند.

مجیدی در پایان درباره نزدیکی زمان بازی‌ها گفت: این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است. به برنامه سازمان لیگ باید احترام بگذاریم. اما با برخی از بازیکنان که صحبت کردم و گفتند که خستگی اجازه نداد تا بتوانند نمایش همیشگی را داشته باشند.

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۷ به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.

کد خبر: 42669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =