«جن گیر» بازمی گردد

استودیو بلوم هاوس مشتاق ساخت این فیلم توسط «دیوید گوردون گرین» است چرا که او با ساخت فیلم «هالووین» توانست به فروش ۲۵۵.۸ میلیون دلاری در گیشه برسد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، «دیوید گردون گرین» خالق فیلم ژانر وحشت «هالووین» دنباله «جن گیر» یکی از ترسناک ترین فیلم های ژانر وحشت را می سازد.

استودیوهای تولید فیلم «بلوم هاوس» و «مورگان کریک» پشت تولید این پروژه سینمایی هستند.

«دیوید گوردون گرین» خالق فیلم «هالووین» آماده است که یک فیلم کلاسیک ترسناک دیگر بسازد. گرین در حال مذاکره برای کارگردانی دنباله ای از فیلم «جن گیر» برای استودیو فیلمسازی «Blumhouse» و «Morgan Creek Productions» است.

«ویلیام فریدکین» کارگردانی فیلم «جن گیر» (The Exorcist) اول را برعهده داشت که در سال 1973 به موفقیتی جهانی دست یافت و در آن سال 193 میلیون دلار درآمد کسب کرد و این فیلم را به پر فروش ترین  فیلم ترسناک تاریخ تبدیل کرد تا اینکه در سال 2017 فیلم ژانر وحشت «آن» (It) رکورد فروشش را شکست.

این فیلم داستان دختری 12 ساله را که روحش توسط یک موجود مرموز یا یک روح تسخیر شده و مادرش و دو کشیش کاتولیک در تلاش برای نجات او هستند، به تصویر می کشید.

این اثر از رمان «ویلیام پیتر بلاتی» در سال 1971 اقتباس شده و فیلمنامه اقتباسی اسکار را برای نویسنده به ارمغان آورد. این فیلم در کل نامزد ده اسکار از جمله «بهترین فیلم» و «بهترین کارگردانی» و همچنین نامزدهای «بهترین بازیگری» برای «الن بورستین»، «جیسون میلر» و «لیندا بلر» شد.

«جن گیر» به عنوان یک اثر برجسته فرهنگی باقی مانده و دنباله های زیادی از آن ساخته شده است. در سال 1983، انتشارات بلاتی لژیون دنباله رمان اول را منتشر کرد.

استودیو بلوم هاوس مشتاق ساخت این فیلم توسط «دیوید گوردون گرین» است چرا که او در سال 2018 با بودجه 10 میلیون دلاری فیلم «هالووین» توانست به فروش 255.8 میلیون دلاری در گیشه برسد. «هالووین» به مذاق این دو خوش آمده و دو دنباله با عناوین «هالووین قاتل» برای سال 2021 و «پایان هالووین» برای سال 2022 در دست تولید است.

کد خبر: 4266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =