منطق شهدا کشور را بر مشکلات اقتصادی چیره خواهد کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همین منطق می تواند کشور را بر مشکلات اقتصادی چیره کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد باقر قالیباف پنجشنبه در اجتماع بزرگ فاطمیون شهرستان کوار از توابع استان فارس، افزود: ۲ رکن مهم موفقیت و پیروزی، اتکا به سنت الهی و مردمی‌سازی کارها و مشارکت دادن مردم درکارها است.

وی تاکید کرد: آیا مردمی که در دوران جنگ این گونه یگان‌ها را درست کردند، نمی‌توانند که پیشران های اقتصادی را راه اندازی کنند؟

قالیباف  ضمن تسلیت ایام فاطمیه ادامه داد: برای من  افتخار است که در این شب جمعه و در سالروز شهادت و همچنین دومین سالگرد شهید سلیمانی در جمع شما محبین اهل بیت و حضرت زهرا (س) حضور دارم واین مراسم به ذکر یاد و نام شهدا با این صفا و صمیمیت و گرمی شکل گرفته است.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: هم اکنون که با استاندار نیز صحبت می‌کردم گفته شد که یکایک این مردمی که اینجا حضور دارند ده‌ها مشکل و گله‌مندی دارند که دغدغه هر ساعت و هر دقیقه آنها است اما وقتی که مجلس، مجلس اهل بیت و شهداست و هنگامی که موضوع انقلاب اسلامی است همه آنها کنار گذاشته می‌شود.

وی افزود: این منطق، منطق شهید است؛ همین منطق شما را به اینجا آورده است و همین منطق می تواند جلوی ظلم بایستد و عزت و افتخار بیافریند و  شک نکنید که همین منطق هم ما را بر مشکلات اقتصادی چیره خواهد کرد.

قالیباف تاکید کرد: اگر امروز بر کشورمان مشکلات اقتصادی ، مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی فائق نیامدیم، بپذیریم که از منطق شهدا و امام شهدا فاصله گرفتیم، نه شما مردم بلکه ما مسئولان در هر سطحی که هستیم  باورهایمان به منطق شهدا کم شده است. باید باور کنیم.

وی ادامه داد: اگر ما امروز گرد هم آمدیم و  یاد شهید سلیمانی و یاد شهدا را گرامی می‌داریم از جمله همه شهدای این شهرستان و همچنین یاد شهید عزیز، گرانقدر و دوست صمیمی و همرزم خودم شهید محمودآبادی برای این است که با این منطق جنگیدند، جهاد کردند و توانستند به موفقیت برسند.

قالیباف ،گفت: در ۱۶ دی ماه ۵۹ که چند ماه از دفاع مقدس بیشتر نگذشته بود، بنی صدر به عنوان فرمانده کل قوا بود. آن زمان تعداد قابل توجهی از دانشجویان در چنین روزی در یک عملیات در جبهه‌های جنگ شرکت کردند و با عبور از حاشیه هویزه به اهدافشان رسیدند ولی سایر یگان هایی که باید آن زمان بیشتر پیش می‌رفتند موفقیتی کسب نکردند در حالی که تجهیزات و نیروهای بیشتری نیز داشتند.

وی اضافه کرد: خدایی که منطق شهدا در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در میان خطراتی که برای حفظ استقلال و آزادی دین در کشور وجود داشت، همان خدای اقتصاد هم هست، در این موضوع تردید نکنید.

قالیباف افزود : امروز در کشور ما ظرفیت ها به گونه ای است که با همه مشکلات تحریمی می توانیم به شرایط ثبات اقتصادی رسیده و رشد اقتصادی هم داشته باشیم البته من ادعای رشد هشت درصدی ندارم اما رشد ۲ الی سه درصدی باثبات اقتصادی در یک قدمی ما است و این ظرفیت در کشور وجود دارد ولی متأسفانه باور در بعضی از مدیران وجود ندارد.

کد خبر: 42648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =