استقلال ۲ امتیاز حساس را از دست داد/ فضای بدی در استادیوم بود

سرمربی استقلال تهران گفت: آلومینیوم در دقایق پایانی به گل رسید و ما ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم و به نظر من فضای بدی در استادیوم حکمفرما بود و هیچ‌کس هم نظارت نمی‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین،فرهاد مجیدی عصر دوشنبه پس از پایان دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک افزود: اگر واقعا بازی بدون تماشاگر بوده این‌ شمار آدم‌ از کجا آمده‌اند؟  و ما در لحظات آخر بازی بُرد را از دست دادیم.

وی ادامه داد: ۵۰۰ تماشاگر در ورزشگاه بود و هیچ کس به آنها تذکر نداد و  من با باشگاه صحبت می‌کنم که ما هم از این پس، لیدرهایمان برای تشویق تیم را همراهی کنند.

سرمربی استقلال تهران افزود: من هنوز صحنه پنالتی که به نفع ما گرفته شد را ندیدم و اما صحنه‌های بسیاری بوده است که داور پنالتی ۱۰۰ درصد را نگرفته و کادر فنی تیم ما به داور اعتراضی نکرده است.

مجیدی در خصوص تحلیل عملکرد فنی تیم استقلال و انتقاد کانال‌های هواداری توضیح داد: به کانال‌ها کاری ندارم و نباید این نظرها مد نظر داشته باشد و کادر فنی تصمیم می‌گیرد که چطور بازی کنیم اما در این‌که باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم، شکی نیست.

سرمربی استقلال بیان کرد: تیم ما به گل رسیدیم و آلومینیوم نیز تیم سرسختی بود و سعی کردیم نتیجه بازی را حفظ کنیم اما سوال این است آلومینیوم واقعا در نیمه دوم چند موقعیت داشت؟ و گل حریف هم روی یک موقعیت نصفه و نیمه به دست آمد.

مجیدی اضافه کرد: حساسیت بازی‌ها سبب شده تیم‌ها به دنبال کسب نتیجه باشند و فاصله تیم‌ها هم نزدیک است و می‌پذیرم که بازی‌های زیبایی را نمی‌بینیم اما در نیم فصل دوم شرایط مناسب‌تر می‌شود.

کد خبر: 42253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =