فضای تعامل وهمدلی با جامعه کارفرمائی را تقویت می کنیم

مدیرکل تامین اجتماعی همدان در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی استان گفت:فضای تعامل وهمدلی با جامعه کارفرمائی را به عنوان یکی از اضلاع حیات سازمان تقویت می کنیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، شهناز حمزه لوی در این دیدار بر تقویت تعامل با کارفرمایان تاکید کرد و افزود: جامعه کارفرمائی برای سازمان تامین اجتماعی ارزشمند است و به عنوان یکی از اضلاع حیات اقتصادی سازمان ویکی از مهمترین شرکای اجتماعی محسوب می شود که امیدواریم این فضای تعامل وهمدلی و سه جانبه گرائی تقویت شده و مشکلات کارفرمایان دراین فضای تعامل وهمدلی برطرف شود.

وی با تاکید بربستر سازی آرامش جامعه افزود: در این شرایط شیوع بیماری کرونا سازمان تامین اجتماعی اقدامات خوبی داشته وچه درحوزه درمان وچه درحوزه بیمه ای کمک دولت بوده وسعی کرده که آرامش جامعه محفوظ بماند دکتر حمزه لوی بر تقویت سه جانیه گرایی تاکید کرد وافزود: بنا بر تعامل با جامعه کارگری وکارفرمائی داریم واقدامات موثری برای تسهیل ارائه خدمات به بیمه شدگان اندیشیده شده که طرح ۳۰۷۰ از دست اقدامات است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان افزود: رونق تولید را تقویت می کنیم و به همدلی وهمراهی شرکای اجتماعی نیازمندیم.

دراین دیدار مهندس فلاح نایب رئیس اتاق بازرگانی ورئیس کمیسیون مالیات، کار وتامین اجتماعی نیز ضمن تبریک انتصاب دکتر حمزه لوی به سمت مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان افزود: آسیب جامعه کارگری وکارفرمائی از ناحیه سازمان تامین اجتماعی نیست وسازمان تامین اجتماعی متعلق به جامعه کارگری وکارفرمائی است وما برای تقویت سازمان تامین اجتماعی تلاش می کنیم.

وی افزود: به کارفرمایان آموزش می دهیم که حقوق واقعی خود را بشناسند وبرای سازمان تامین اجتماعی که به عنوان پشتوانه برای جامعه کارگری وکارفرمائی محسوب می شود  تلاش کنند.

مهندس ایزدی دبیرکل اتاق بازرگانی همدان نیزگفت: ظرفیت خوبی برای تقویت تعامل وهمدلی دراتاق بازرگانی با سازمان وجامعه کارفرمایی وجود دارد وبایستی بر روی این ظرفیت متمرکز بشویم.

کد خبر: 4214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =