مجیدی: آلومینیوم‌ نظم خوبی دارد

سرمربی استقلال می‌گوید: تیم آلومینیوم اراک از نظم قابل توجهی برخودار است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال یک‌شنبه شب در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ بازی سختی برای ما است اما خودمان را برای این بازی آماده کردیم. باید به آقای خطیبی تبریک بگویم چون ایشان تیم خوب و جوانی را تشکیل داده‌اند. بازی سختی در پیش داریم. امیدوارم هواداران هر دو تیم بازی خوبی را ببینند.

او درباره روند تیمش گفت: بیشترین سهم را بازیکنان و مدیریت باشگاه دارند. قولی که استقلال می‌دهد، این است که ما برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را می‌کنیم.

مجیدی درباره عملکرد داوری گفت: من یک کاری که از بعد از بازی سپاهان انجام دادم، این بود که به داوری اعتراض نکنیم. داوران امکانات خوبی ندارند و من به داور چهارم گفتم هر کسی اعتراض کرد، او را بیرون بیندازید. ما در ۴ بازی کوچک‌ترین اعتراضی نکردیم چون فکر می‌کنم عملکرد داورها اگر با آرامش باشد، بهتر خواهد بود. ما دیگر هیچ اعتراضی نمی‌کنیم و امیدوارم تیم‌های دیگر هم همین روند را داشته باشند.

سرمربی استقلال درباره حضور جوانان در ترکیب استقلال گفت: باشگاهی مثل استقلال ویترین است و باید جوانان خودشان را نشان دهد. به طور مثال باشگاه منچستر سیتی، پول ندارد که بازیکن جوان بازی می‌دهد؟ من دوست دارم در تیمم جوانان بازی کنند و خدا را شکر در این فصل بازیکنان خوبی داریم و من اعتقاد زیادی به جوانان دارم.

او درباره عملکرد آلومینیوم گفت: من چند بازی آلومینیوم را نگاه کردم و معتقدم این تیم نظم بسیار خوبی دارد. بیشترین سهم را در این مساله، آقای خطیبی دارد و این نظم باعث نتایج این تیم شده است.

مجیدی درباره وضعیت رشید مظاهری گفت: این بازیکن امروز (یک‌شنبه) با ما تمرین کرد.

دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک، فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند.

کد خبر: 42100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =