وزیر بهداشت با حضور در کمیسیون بهداشت به سوالات نمایندگان پاسخ داد

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در کمیسیون بهداشت مجلس حاضر و به سوالات ۱۱ نماینده در حوزه بهداشت و درمان پاسخ داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به قنل از خبرگزاری ایرنا، زهرا شیخی در گفت و گویی از حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست امروز کمیسیون بهداشت، درمان وآموزش پزشکی مجلس خبرداد و گفت: در این جلسه وزیر بهداشت به ۱۴ سوال ۱۱ نماینده مجلس  پاسخ داد.

به گفته نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، افزایش قیمت دارو و کمیاب شدن برخی داروها، تجهیزات ساختمانی بیمارستان‌ها، نحوه توزیع پزشکان در مناطق محروم و صفر مرزی و تصمیمات اخذ شده در وزارتخانه از محورهای سوالات مطرح شده در این نشست بود.

وی ادامه داد: بحث امکانات و تجهیزات بیمارستانی و تکمیل بیمارستان‌ها هم از دیگر موضوعاتی بود که برای پیگیری و تعیین تکلیف آنها به وزیر مهلت دو هفته تا یکماه داده شد و برخی سوالات هم نیاز به پاسخ دقیق تری داشت که در نهایت برخی نمایندگان سوال کننده تاکید کردنددر صورتی که اصلاحاتی مدنظر صورت نگیرد سوالات به صحن علنی ارجاع شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: البته به سوالات برخی نمایندگان پاسخ دقیقی داده نشد و قرار شد مهلت یک ماهه به وزیر برای انجام اقدامات لازم داده شود.

شیخی یادآور شد: در این نشست نماینده‌ای که در مورد بحث نظارت بر دارو سوال داشت پاسخ دقیقی نگرفت و مقرر شد طی دو هفته آینده گزارش دقیق تری به کمیسیون ارائه شود.

کد خبر: 42090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =