صحبت‌های مهم مجیدی خطاب به استقلالی‌ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم صحبت های جالبی را در حضور پیشکسوت این باشگاه به بازیکنان تیمش منتقل کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حسن روشن پیشکسوت این باشگاه حضور پیدا کرد و برای دقایقی با بازیکنان این تیم صحبت کرد.

روشن در ابتدای صحبت هایش خطاب به بازیکنان استقلال گفت: من به اینجا نیامدم که نظم تمرینی شما را بر هم بزنم. برای شما آرزوی موفقیت می کنم اما به شما می گویم با بلیت مترو این طرف و آن طرف می روم. البته ماشین هم دارم و یک پژو زیر پایم است ولی همین که مردم از نتایج شما خوشحال هستتند باعث خوشحالی من هم می شود.

وی افزود: من حرف مردم را به شما منتقل می کنم،ارزش این پیراهنی که بر تن شما است زیاد است. به راحتی نباید این پیراهن را از دست بدهید.اگر به ما احترام می گذارند به خاطر این است که جای دیگر راهمان نمی دادند و در همین استقلال ماندیم و بازی کردیم.اگر شما نتیجه نگیرید مردم ناراحت می شوند. بیوک جدیکارها در این تیم بازی می کردند که من در مقابل آنها چیزی نیستم.

 بعد از صحبت های روشن فرهاد مجیدی خطاب به بازیکنان گفت: اتفاقا با بازیکنان در مورد نظم و انضباط صحبت می کردم.خودم عاشق جوان ها هستم و دوست دارم جوان ها در تیم من بازی کنند. شما باید قدر این موضوع را بدانید.این همه جوان در لیگ ما حضور دارد ولی خدا شما را دوست داشته و قسمت شده که پیراهن استقلال را بپوشید.

سرمربی استقلال ادامه داد: باید به بهترین نحو از این فرصت استفاده کنید. امثال آقایان جباری، بیانی، روشن، بیانی، مراغه چیان، مختاری فر و ... در این تیم حضور داشتند که همگی بزرگ بودند. من از پدرم پول توجیبی می گرفتم و عکس این عزیزان را به دیوار می زدم. شما در تیم بزرگی بازی می کنید. وقتی در تیم بزرگی بازی می کنید مسئولیتتان خیلی بیشتر می شود.

وی تاکید کرد: راه رفتن، لباس پوشیدن، صحبت کردن و همه چیز شما زیر ذره بین است. بازیکنان استقلال نهایت استفاده را از این فرصت ببرید.

کد خبر: 41960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =