روزنامه آرمان امروز برمی گردد

با تأیید حکم ابطال رأی هیئت نظارت بر مطبوعات توسط شعبه ۵۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران، روزنامه آرمان امروز به زودی منتشر می شود.

به گزارش آتیه آنلاین، هوشمند سفیدی صاحب امتیاز روزنامه آرمان امروز با اعلام این خبر در توضیحات بیشتر گفت: خوشبختانه پس از حدود ۲۹ ماه پیگیری قضایی برای اثبات غیرقانونی بودن رأی عجیب هیئت نظارت بر مطبوعات سابق، بالاخره در (۳۰ آذرماه) سالجاری با رأی دادگاه تجدیدنظر استان تهران و رأی دادگاه بدوی به تاریخ (نهم فروردین ماه ۱۳۹۹) تأیید شد، که جای دارد اینجانب مراتب تشکر و تقدیر خود را از دادرسی عادلانه قوه محترم قضائیه ابراز کنم.

صاحب امتیاز روزنامه آرمان امروز با انتقاد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت قبل و به دلیل تصمیم غیرقانونی و شتابزده در ابطال امتیاز این روزنامه در جلسه یکم مرداد سال ۹۸ هیئت نظارت بر مطبوعات و عدم پاسخگویی روشن و متقن درباره آن گفت: برای من، نوع عملکرد هیئت نظارت بر مطبوعات وقت، قابل هضم نبود؛ زیرا در تصمیمی عجیب و عجولانه، بدون رسیدگی قضایی، به لغو امتیاز روزنامه آرمان امروز رأی داد و خوانندگان این روزنامه را طی این دو سال و ۹ ماه از داشتن روزنامه مورد علاقه خود محروم ساخت. واقعاً نمی دانم کسانی که عجولانه به ابطال امتیاز روزنامه آرمان امروز رأی دادند، اینک چه پاسخی برای افکار عمومی و توجیه عملکرد غیرقانونی خود دارند.

سفیدی ضمن تأکید بر ضرورت جبران ضرر و زیان وارده به این روزنامه و برند آن گفت: اجازه انتشار روزنامه تقریباً هم نام و با شکلی مشابه روزنامه آرمان امروز که بسیاری از خوانندگان را در شناخت این روزنامه دچار اشتباه می ساخت، تخلف آشکار دیگری است که باید طبق ماده ۳۳ قانون مطبوعات مورد رسیدگی قرار گیرد و از انتشار آن با نام و شکل مشابه روزنامه آرمان امروز جلوگیری شود.

سفیدی همچنین در پایان اعلام کرد: به زودی انتشار مجدد روزنامه آرمان امروز آغاز می شود و زمان دقیق انتشار آن، اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر: 41927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =