طرح بیمه کارگران ساختمانی در هیات رئیسه مجلس

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص روند بررسی طرح بیمه کارگران ساختمانی گفت: طرح بیمه کارگران ساختمانی در اختیار هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی است که در واقع هیات رئیسه ملاحظاتی در این خصوص دارد و در حال بررسی جوانب موضوع است.

علی اصغر عنابستانی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین اظهار داشت: طرح بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی طرح، بررسی و به تصویب رسیده است.

این نماینده مجلس در ادامه عنوان کرد: طرح مذکور پس از بررسی زوایای مختلف و اظهار نظر هیات رئیسه مجلس و تصمیم‌گیری در خصوص تعیین تکلیف بیمه کارگران ساختمانی، طبیعتاً باید در گام بعدی و نهایی در صحن علنی مجلس مطرح و مورد نظرخواهی و رای گیری نمایندگان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه احتمالا فردا (یکشنبه، دوازدهم دیماه) در جلسات کمیسیون اجتماعی و کمیته اشتغال مجلس شورای اسلامی، آخرین ملاحظات، بررسی ها و اظهارنظر هیات رئیسه مجلس در خصوص بیمه کارگران ساختمانی بررسی شود، اضافه کرد: پس از طی این مراحل، طرح در صحن علنی مطرح و در ارتباط با آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

عنابستانی در ادامه گفت: با توجه به روند طولانی بررسی و تعیین تکلیف بیمه چند صد هزار نفر کارگر ساختمانی، این موضوع مهم، بزودی در صحن مورد بررسی و رای‌گیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر: 41799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =