آغاز جلسه شورای اداری قم با حضور رییس‌جمهور

جلسه شورای اداری استان قم به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و با حضور اعضای هیات دولت و مسئولان استان، پنج‌شنبه‌شب در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم آغاز شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، در این جلسه که محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری حضور دارند، قرار است مسائل و مشکلات استان قم مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

استاندار قم در ابتدای این جلسه ابراز امیدواری کرد: حضور هیات دولت در استان قم ضامن رشد و توسعه استان شود و توسعه عدالت را به دنبال داشته باشد.

محمدتقی شاهچراغی خواستار توجه دولت به مسائل فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در استان قم شد و با طرح بخشی از مشکلات استان قم در حوزه‌های مختلف، خواستار اختصاص بودجه برای حل کمبودها شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم امروز صبح وارد قم شد.

برنامه‌های سفر رییس جمهور به قم از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) آغاز شد.

مراسم رسمی استقبال از آیت‌الله رییسی در بدو ورود وی به شهر مقدس قم، با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان و شماری دیگر از مسئولان ارشد استان در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

کد خبر: 41718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =