تشکیل ستاد ویژه بازرسی از واحدهای تولیدی

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی از تشکیل ستاد ویژه بازرسی از واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی حسین رعیتی فرد، در سفر به استان مازندران ،با اشاره  به بخشنامه ابلاغی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: براساس این بخشنامه‌، در دستگاه‌های تابعه وزارتخانه، اجرای قانون کار، تشکل‌یابی و کمیته حفاظت فنی حوزه‌ ایمنی پیگیری می‌شود تا دغدغه‌ی کارگران به حداقل برسد.

وی در مراسم  یادواره شهدای کارگری مازندران با محوریت شهید شاخص کارگری، نوروزعلی یزدانخواه و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده بیان کرد: جامعه کار و تولید در زمان دفاع مقدس به همراه سایر اقشار ،در کنار نیروهای مسلح پای کار آمدند و توانستیم سرزمین‌های تصرف شده را پس بگیریم.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای کشور و استان مازندران به ویژه جامعه کارگری اظهار کرد: در شرایطی انقلاب به پیروزی رسید که دشمنان به پشتوانه بیش از 50 کشور، به دنبال طرح ریزی های مختلف علیه ایران  بودند.

 معاون روابط کار با بیان اینکه دشمن، در حوزه اقتصادی برنامه دارد، ادامه داد: مقام معظم رهبری در 12 سال اخیر، در تعیین شعارهای سال با اولویت اقتصادی، به اشتغال و تولید توجه ویژه داشته آمد.

وی با بیان اینکه قدرت و اعتبار ایران اسلامی، مدیون خون‌شهدا، خانواده‌ آنان و نیز پیروی از ولایت است، افزود: دشمن با همه کارشکنی‌ها به اهداف خود نرسید و امروز با کمک جامعه کار و تولید ،جنگ اقتصادی را پشت سر می‌گذاریم.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها برای ما فرصت کار و تولید ایجاد کرده است، گفت: در جنگ اقتصادی با هم‌افزایی بین دستگاه ها و تولید کنندگان، فرصت به دشمن داده نشد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی شد و اظهار کرد: اجازه خدشه به چرخ تولید نمی دهیم و امروز نیازمند تفکر و مدیریت جهادی سردار سلیمانی در کارها هستیم.

وی با بیان اینکه، امروز کشور برای ایستادگی در برابر توطئه دشمن، نیازمند بهره گیری از تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است، گفت: با بهره گیری از این دو اصل مهم، می توانیم نقشه های دشمن را خنثی و کشور را در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم.

کد خبر: 41711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =