سهم اندک سازمان تامین اجتماعی در لایحه بودجه ۱۴۰۱

حسینی گفت: طبق بررسی هایی که داشتیم متوجه شدیم که متاسفانه سهم سازمان تامین اجتماعی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ خوب دیده نشده است.

سید کریم حسینی؛ نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با میزان بازپرداخت بدهی تعیین شده توسط دولت به سازمان تامین اجتماعی در  لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: متاسفانه طبق گفتگوها و بررسی هایی که در  کمیسیون اجتماعی مجلس از جزییات لایحه بودجه داشتیم متوجه شدیم که سهم سازمان تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ خوب دیده نشده است.

وی عنوان کرد: با توجه به مصوباتی که در بودجه ۱۴۰۰ داشتیم قرار بر این شد که دولت از محل بدهی‌های خود، مبلغ  ۸۹ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بپردازد که هدف اصلی مجلس این بود که این سازمان از انجام مسئولیت و رسالت خود عقب نمانده و بتواند به درستی حق و حقوق کارگران و بازنشستگان را پرداخت کند.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر توجه بیشتر به سازمان تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ افزود: مجلس در کنار سازمان تامین اجتماعی است و کمیسیون اجتماعی مجلس که کمیسیون تخصصی این موضوع است نیز تاکید دارد که بایستی سهم این سازمان در بودجه افزایش یابد.

حسینی در پایان گفت: نگرانی ما این است که میزان بدهی دولت به سازمان در سال های آتی افزایش یابد که در این صورت باید فکری به حال برون رفت از این اَبَرمشکل شود.

کد خبر: 41701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =