نبردهای دشوار سرخابی‌های در اراک و تهران

دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات سختی را پیش رو خواهند داشت.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز هفته دوازدهم خود را پشت سر خواهد گذاشت. در این هفته از مسابقات شاهد رقابت‌های حساسی خواهیم بود و دو تیم استقلال و پرسپولیس دو بازی سخت خواهند داشت و هر دو برای کسب پیروزی به میدان‌های سختی پا خواهند گذاشت. 

استقلال هفته گذشته با پیروزی قاطع برابر پدیده راه صدرنشینی خود را هموار کرد، اما این تیم برای تثبیت صدرنشینی کار سختی دارد و باید تیم قدرتمند فولاد خوزستان را از پیش رو بردارد. فولاد در ۷ بازی گذشته با هدایت نکونام صاحب ۳ پیروزی و ۴ تساوی شده و اگر پیروزی این تیم در جام حذفی برابر شهرداری نوشهر را در نظر بگیریم، این آمار به ۴ پیروزی و ۴ تساوی می‌رسد. البته استقلال هم از ۵ بازی گذشته ۳ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورده است و تنها تیم شکست ناپذیر لیگ بیست و یکم به شمار می‌رود. به همین دلیل بازی امروز برای هر ۲ تیم سخت است و نقش تعیین کننده‌ای در جدول لیگ دارد. استقلال ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فولاد می‌رود. 

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد درباره دیدار تیمش مقابل استقلال، اظهار داشت: می‌دانیم با تیم صدر جدول بازی داریم، استقلال امسال شرایط خوبی دارد و فوتبال متفاوتی بازی می‌کند. خریدهای خارجی‌شان خیلی به تیمشان کمک کرده‌اند و در خط حمله تیم پرقدرتی شده‌اند.وی افزود: شناخت کافی از این تیم داریم و با هر شیوه و هر سیستمی که بازی کنند، شناخت خوبی داریم و بازی هایشان را خوب دیده‌ایم و آنالیز کرده‌ایم. با توجه به میانگین قدی که دارند در بازی مستقیم خیلی تبحر دارند. سال گذشته بیشتر سعی می‌کردند از عقب زمین فوتبال بازی کنند و الان بازی‌شان بیشتر مستقیم است و حتی دفع توپ هایشان هم بلند است که بتوانند از قد فوروارد نوکشان استفاده کنند. در ضربات ایستگاهی با توجه به حضور بازیکنان بلند قدی که دارند سعی می‌کنند خوب استفاده کنند که در آن زمینه پیشرفت داشتند. در ضربات ایستگاهی با برنامه هستند، خوب عمل می‌کنند و اکثر بازی‌شان روی بازی مستقیم و ضربات ایستگاهی است که نسبت به پارسال این تغییرات را انجام داده‌اند.

جنجالی‌ترین بازی سال‌های گذشته فوتبال کشور این هفته در اراک برگزار خواهد شد تا دیگر رفتارهای پرخاشگرانه‌ای که در فصول قبل شاهد آن بودیم، تکرار نشوند.سپاهانی‌ها که در روال عادی باید از پرسپولیس در اصفهان میزبانی می‌کردند، به دلیل این که ورزشگاه اراک نزدیک‌ترین ورزشگاه استاندارد به اصفهان است و از طرف دیگر پرسپولیس از بازی در این شهر خاطرات خوبی ندارد و متحمل ۲ شکست شده، این شهر را برای میزبانی انتخاب کردند.هر ۲ تیم ۲۲ امتیازی هستند، اما سپاهان به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم است.دیداری که به الکلاسیکوی فوتبال ایران معروف است، همچون فصل گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار خواهد شد؛ اما هواداران زیادی پیگیر این بازی هستند.دو تیم پرسپولیس و سپاهان ساعت ۱۶ در اراک به مصاف هم خواهند رفت.

محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: در دیدار فردا هر دو تیم میهمان هستند اما سپاهان روی کاغذ میزبان است و قرار است ۲ تیم از بهترین‌ تیم‌های ایران با هم روبرو  شوند.وی ادامه داد: همیشه بازی در تیم‌های بزرگ، فشارهای بسیاری دارد و بازیکنان من تمام تلاش خود را برای تیم انجام می‌دهند وموقعیت‌های قابل توجهی در بازی‌ها خلق می‌کنند اما با بد شانسی چند باخت داشتیم و باید خود را از این شرایط خارج کنیم.

**برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

نساجی مازندران - نفت مسجدسلیمان ۱۴:۳۰
پیکان - پدیده مشهد ۱۵:۰۰
تراکتور - ذوب آهن ۱۵:۰۰
گل گهرسیرجان - مس رفسنجان ۱۵:۰۰
فجر سپاسی - هوادار ۱۵:۰۰
سپاهان - پرسپولیس ۱۶:۰۰
صنعت نفت آبادان - آلومینیوم اراک ۱۷:۰۰
استقلال - فولاد ۱۸:۰۰

کد خبر: 41523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =