مجیدی: مانند هواداران نگران حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستیم

سرمربی استقلال گفت: مانند هواداران نگران حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا هستیم و فکر می‌کنم مصطفی آجورلو مدیر عامل استقلال با درایتی که دارد می‌تواند این موضوع را حل کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست پس از بازی مقابل پدیده که با نتیجه سه بر صفر به نفع این تیم به پایان رسید افزود: در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بازیکنان این تیم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و طبق پیش بینی که قرار بود زود به گل دست پیدا کنیم بازی پیش رفت.

وی با اشاره به موقعیت هایی که این تیم در طول بازی به دست آورد ادامه داد: بازیکنان استقلال خوب عمل و به گل هم دست پیدا کردند.

سرمربی استقلال در خصوص عملکرد ژستد نیز به خبرنگاران گفت: در بازی‌هایی که این بازیکن نتوانست گل زنی کند باز هم از عملکرد او راضی بودم و امیدوارم که بتواند در بازی های آینده هم روند گل زنی را برای این تیم ادامه دهد.

مجیدی در پاسخ به عملکرد جعفر سلمانی نیز پاسخ داد: او دفاع چپ تیم نیست. از او خواسته شد در شرایط حمله به تیم کمک کند و از عملکرد او کاملا راضی هستم.

وی در مورد قرار نگرفتن نام امین قاسمی نژاد در لیست این بازی گفت: او در هفته گذشته خوب تمرین کرد و برای این بازی آماده بود ولی متوجه شدیم شکایتی از او توسط تیم پدیده صورت گرفته است و ما ریسک نکردیم تا مشکلش حل شود اما در گفت و گو با مدیران باشگاه اعلام شد پدیده طلبی از استقلال ندارد ولی ظاهرا خودش باید پول رضایتنامه‌اش را پرداخت می‌کرد.

مربی پدیده: تیم ما مشکل فنی ندارد

همچنین مربی پدیده که به علت اخراج داوود سیدعباسی سرمربی تیم پدیده به جای او در جمع خبرنگاران حاضر شده بود گفت: تیم ما مشکل فنی ندارد و سه گلی که خوردیم به خاطر اشتباهات فردی بود و موقعیت خاصی روی دروازه تیم ما ایجاد نشد.

یونس گرایلی افزود: نتایج کسب شده تیم به اتفاقاتی که در ماه های اخیر رخ داده‌است برمی گردد که باعث از بین رفتن اعتماد به نفس بازیکنان شده است.

وی با اشاره به تغییر مربیان این تیم در ماه های اخیر ادامه داد: باید از سیدعباسی که در چنین شرایطی و با وجود فشارها در حال هدایت تیم است قدردانی کرد زیرا متوسط هر پنج روز یک بازی داریم که فشار زیادی را بر تیم وارد کرده است.

مربی پدیده گفت: با تعویض‌های سیدعباسی موفق شدیم روند بازی استقلال را عوض کنیم و می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم ولی اسیر تجربه تیم استقلال شدیم.

گرایلی افزود: شرایط سختی برای بقای این تیم در لیگ برتر و عدم سقوط به دسته یک وجود دارد و باید با همدلی این مسیر را ادامه دهیم و حتی زمین ورزشگاه ثامن را برای تمرین در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: وقتی انسجام و همدلی در استان برای این تیم وجود ندارد باعث می شود تا رفتار داوران هم با ما تغییر ‌کند به عنوان نمونه در صحنه‌ای داور مسابقه اشتباه کرد و حتی داور چهارم هم شاهد بود اما وقتی داور می‌بیند که شهرخودرو (پدیده) در شهر خودش هم غریب است به نفع ما حکم نمی دهد.

مربی پدیده گفت: اگر افکار مثبت نشود، فرگوسن هم مربی این تیم بشود نمی‌تواند نتیجه بگیرد. در این بازه زمانی کم واقعا کارهای خوبی برای تیم صورت گرفته است که منجر به روند بهتر شدن است.

کد خبر: 40670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =