مجیدی: لیست مازاد نداریم و از حالا برای نیم‌فصل تصمیم نمی‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی بسیار سختی مقابل پدیده داریم و کاری به جایگاه این تیم در جدول نداریم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پدیده مشهد اظهار داشت:طبیعتا بازی فردا برای 2 تیم مهم است.بازی بسیار سختی مقابل پدیده داریم، کاری به جایگاه پدیده در جدول نداریم و به دنبال کسب 3 امتیاز مسابقه هستیم.

وی افزود:دانشگر و مرادی به دلیل سرماخوردگی و آزادی و غفوری به دلیل مصدومیت در اختیار ما نیستند.

سرمربی استقلال که به سئوال یک خبرنگار در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا پاسخ نداد در خصوص عملکرد امین قاسمی نژاد و دلایل افت این بازیکن گفت: امین بازیکن با اخلاق و با کیفیتی است اما تمریناتی انجام می دهیم و  با توجه به آمادگی از بازیکنان استفاده می کنیم و به موقع از او استفاده خواهیم کرد. 

وی افزود: ما نه لیست مازادی داریم و نه در مورد نیم فصل می خواهیم تصمیم بگیریم. همه تمرکزمان روی بازی های باقی مانده است و هیچ صحبتی هم نکردیم. ان شاالله در نیم فصل تصمیم می گیریم چه بازیکنانی را جذی می کنیم و اگر نیاز باشد چه بازیکنی از جمع ما جدا می شود.

مجیدی در خصوص عملکرد آرش رضاوند و انتقاد از این بازیکن در فضای مجازی گفت: من اصلا به فضای مجازی کاری ندارم. اگر بازیکنی آماده باشد از او استفاده می کنم.ما تمرینات تیم را می بینیم و کادر فنی بهترین تصمیم گیرنده در مورد بازی کردن بازیکنان است.به این مسائل حاشیه ای هم توجهی نداریم.

کد خبر: 40547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =