۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 38897
چرا طارمی نیمکت نشین شد؟

سرمربی تیم فوتبال پورتو پرتغال پرده از راز نیمکت نشینی مهاجم ایرانی تیم خود برداشت.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم فوتبال پورتو پرتغال شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال این کشور برابر تیم فوتبال براگا با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. در این دیدار مهدی طارمی از دقیقه ۶۹ وارد میدان شد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند تا روند ناکامی وی در گلزنی همچنان ادامه داشته باشد. تک گل پورتو در برابر براگا را «لوئیز دیاز» به ثمر رساند.

این نخستین بار است که در فصل جدید رقابت‌های فوتبال پرتغال، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نیمکت نشین می‌شود. نیمکت نشینی که سرمربی تیم دلیل آن را تغییر تاکتیک تیم اعلام کرد. 

سرخیو کونسیسائو پس از برتری برابر تیم فوتبال براگا در خصوص نیمکت‌نشینی مهدی طارمی گفت: تاکتیک تیم ما نسبت به قبل فرق داشت و می‌خواستیم با بازیکنانی متفاوت ایده و راهبرد جدیدی را در زمین پیاده کنیم. چیزی که از طارمی می‌خواستیم این بود که به تیم اضافه شود و قدرت ترکیب را بالا ببرد. به همین خاطر در میانه بازی او را به زمین فرستادیم. 

تیم فوتبال پورتو پرتغال با پیروزی برابر تیم براگا ۳۸ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر در صدر جدول لیگ فوتبال پرتغال قرار گرفت. 

روند ناکامی مهدی طارمی در گلزنی از زمان چالش وی با دراگان اسکوچیچ شروع شده و همچنان ادامه دارد. چالشی که موجب محرومیت وی از ۲ بازی تیم ملی در برابر تیم‌های ملی فوتبال لبنان و سوریه شد. 

همچنین مهدی طارمی و  تیم فوتبال پورتو در لیگ قهرمانان اروپا نتوانستند نتایج چشمگیری را کسب کنند. این تیم با کسب پنج امتیاز از ۶ بازی در جایگاه سوم گروه B  لیگ قهرمانان قرار گرفت و نتوانست به مرحله حذفی صعود کند.

کد خبر: 38897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =