«خط مقدم» از فردا روی آنتن می‌رود

مینی سریال «خط مقدم» به کارگردانی شهریار بحرانی از روز دوشنبه ۱۵ آذر هرشب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، سریالِ خط مقدم به کارگردانی شهریار بحرانی و تهیه‌کنندگی مجید حقی که به بخشی از دوران حساس و پر التهاب سال‌های ۶۳ تا ۶۵  دفاع مقدس می‌پردازد.

این مینی سریال سرگذشت مردان بلندبالایی است که پس از پاییز ۱۳۶۳ با تلاش و مشقت، در روزگار تنهایی و مظلومیت، مجاهدانه جنگیدند. خط مقدم از فرداشب، (دوشنبه ۱۵ آذر) هرشب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

در خلاصه این مینی سریال ۴ قسمتی آمده است: این فیلم سرگذشت مردان بلندبالایی است که پس از پاییز ۱۳۶۳ با تلاش و مشقت، در روزگار تنهایی و مظلومیت، مجاهدانه جنگیدند.

شهریار بحرانی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در جدیدترین اثر نمایشی خود از فضای بازیگران حرفه‌ای فاصله گرفته است و از بازیگران کمتر شناخته شده از آثار خود استفاده می کند.

لوکیشن و محل تصویربرداری و فیلمبرداری بخش‌هایی از این سریال در سوریه می‌گذرد که به اقتضای داستان، گروهی از بازیگران عرب زبان نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

حسین عارف، حسام حسنی، بهراد رحمانی، آفرین عبیسی، غزاله اکرمی، بهزاد خلج و عطاءالله سلیمانیان در این مجموعه نمایشی بازی کرده‌اند.

«خط مقدم» از فردا روی آنتن می‌رود

سریال چهار قسمتی خط مقدم از فردا شب، ۱۴ آذر ماه پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود. این مجموعه ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد و ۱۰ و ۳۰ دقیقه و ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز بعد نیز بازپخش خواهد شد.

از جمله عوامل این سریال می‌توان به مدیر هنری عبدالحمید قدیریان، مدیر فیلمبرداری تورج منصوری، مشاور تهیه کننده محمدصادق آذین، مجری طرح محمدرضا رمضانی فرانی، مدیر تولید فرهاد کی‌نژاد، بازیگردان محمد حاتمی، دستیار اول کارگردان یعقوب غفاری، طراح صحنه و لباس علی نصیری نیا، طراح چهره پردازی سید جلال موسوی، تدوین شهریار بحرانی، صدابردار سیدمحمود محمودکاشانی، صداگذار عرفان ابراهیمی، موسیقی کارن همایونفر، جلوه‌های ویژه بصری امیر کاملان زرگر زرین، اصلاح رنگ و نور  امیر ولیخانی، جلوه‌های ویژه میدانی ایمان کرمیان، برنامه ریز منصور میرشکاری و منشی صحنه ابوالفضل رحمتی اشاره کرد.

کد خبر: 37707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =