ماموریت ویژه طارمی در گروه مرگ

رسانه‌های پرتغالی با تمجید از عملکرد مهاجم ایرانی تیم پورتو نوشتند: نماینده پرتغال برای صعود از گروه مرگ وظیفه شکست دادن اتلتیکو مادرید را به «مهدی طارمی» محول کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم فوتبال پورتو پرتغال سه‌شنبه شب در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر اتلتیکومادرید قرار خواهد گرفت و تیم برنده این بازی جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید را کسب خواهد کرد. 

تیم پورتو که «مهدی طارمی» مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران را در اختیار دارد در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های لیورپول، اتلتیکومادرید و میلان هم‌گروه است و در پنج بازی گذشته خود موفق به کسب پنج امتیاز شده است و در جایگاه دوم جدول گروه قرار دارد. تیم لیورپول به ۱۵ امتیاز در رده نخست این جدول قرار گرفته است.

تیم میلان ایتالیا و  اتلتیکومادرید اسپانیا نیز ۴ امتیاز کسب کردند. 

در آستانه دیدار حساس تیم‌های فوتبال پورتو و اتلتیکومادرید رسانه های پرتغالی با تمجید از  مهدی طارمی به عنوان برگ برنده تیم برابر شاگردان سیموئونه یاد کردند. 

atv در گزارشی با اشاره به کار سخت نماینده پرتغال برای صعود از گروه مرگ نوشت:‌ پورتو برای صعود به برد نیاز دارد و برای این وظیفه مهم این برد  را به مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود محول کرده است.

کد خبر: 37615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =