پیروانی: در زندگی ورزشی‌ام لذتی بالاتر از گلزنی در شهرآورد نداشتم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود قهرمانی‌های زیاد با پرسپولیس و حضور در جام جهانی به همراه تیم ملی، در زندگی ورزشی خودم لذتی بالاتر از گلزنی در دربی که گل قهرمانی هم بود، نداشتم.

به گزارش آتیه انلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، افشین پیروانی در آستانه نود و هفتمین شهرآورد پایتخت اظهار داشت: برای ما که دنبال قهرمانی هستیم به ویژه ششمین قهرمانی پیاپی، همه بازی‌های مهم و حساس است ولی در این شرایط دربی برای مجموعه پرسپولیس و هواداراش، حساسیت دیگری دارد. قهرمانی یعنی پشت سر گذاشتن همه رقبا ولی پیروزی در بازی رو در رو واقعا یک چیز دیگر است.

وی اضافه کرد: خدا  را شکر وقتی من بازی می‌کردم، بیشترین بردها را داشتیم. اگر از من درباره بهترین لحظه زندگی ورزشی‌ام سوال شود با وجود تمام قهرمانی‌ها و حضور در جام جهانی، همان لحظه گلزنی در دربی فینال جام حذفی را انتخاب می‌کنم که باعث قهرمانی پرسپولیس هم شد. (آن گل اولین دبل قهرمانی تاریخ باشگاه را نیز به ارمغان آورد.)

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امیدوارم روز شنبه هم بچه‌ها با خنده و شادی از زمین خارج شوند. لذتی که در آن دربی نصیب من شد را برای هرکدام از بچه‌ها که گلزنی کند، آرزو می‌کنم.

پیروانی درباره بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی اضافه کرد: زمانی که ما بازی می‌کردیم، هواداران از شب قبل می‌آمدند و جلوی ورزشگاه آزادی می‌خوابیدند. در ورزشگاه ساعت ۸ باز می‌شد. از همان زمان تماشاگران شروع به تشویق می‌کردند. ما که می‌رسیدیم، ۹۰ درصد انرژی آن‌ها رفته بود. بدون تماشاگر بودن دربی مایه تاثر است.

وی گفت: در پایان بازی قبل لازم بود بعضی مسایل، از جمله موضوع مجوز حرفه‌ای مطرح شود و نشد درباره تماشاگران صحبت کنیم. واقعا چه اتفاقی می‌افتد که ما چهارشنبه تماشاگر داشتیم و همه چیز به آن خوبی انجام شد، بعد روز دوشنبه بازی بدون تماشاگر می‌شود؟ اگر قرار نبود بیایند چرا شروع شد و اگر شروع شد، چرا توقف پیدا کرد. بردن دربی با حضور تماشاگر بهترین لذت فوتبال است. ما بیشترین هوادار را داریم و وقتی ورود تماشاگر ممنوع است، بیشترین ضرر برای پرسپولیس است که به هر شهری برود، تماشاگر دارد.

پیروانی درباره این که با توجه به تجربیات در دربی، چه نصیحتی می‌تواند برای بازیکنان داشته باشد، اضافه کرد: حرف درستی نیست و نباید این بازی را حساس کرد. این بازی ذاتا حساس است. به بازیکنان می‌گویم، آرامش خود را حفظ کنند و بالاترین سطح انرژی و تمرکز را به بازی معطوف کنید. امیدوارم، روز شنبه یک اتفاق خوب دیگر برای پرسپولیس رخ دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه در نودوهفتمین شهرآورد پایتخت از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی به‌مصاف‌ استقلال خواهد رفت.

کد خبر: 37293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =